Avatar billede Thril Nybegynder
03. september 2011 - 16:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Harddisk spørgsmål

Hej
Jeg har brug for en Harddisk til min TVIX HD SLIM S1 http://www.tvix.co.kr/ENG/products/HDSlimS1.aspx

Jeg tænkte på denne her
http://www.compware.dk/shop/default.asp?varespec=4936010

Der står at den har en ATA-600 Grænseflade, hvad betyder det ?
Passer den til min HDslim ?

Håber nogen kan hjælpe

På forhånden mange tak

Hilsen
Thril
Avatar billede claes57 Ekspert
03. september 2011 - 16:24 #1
HDD Supported: NTFS, FAT32 (3.5" SATA Ⅰ,Ⅱ HDD)
Så det er helt ok.
Disken skal formateres hvis den ikke er det ved levering - NTFS anbefales, da den håndterer store diske bedre.
Avatar billede Maako Nybegynder
03. september 2011 - 16:48 #2
Claes57: Det er vist ikke det svar han søgte :)

ATA-600 er med andre ord 'SATA III'.

Som claes57 skriver så: HDD Supported: NTFS, FAT32 (3.5" SATA I,II HDD)

Så HDD vil godt kunne køre i din TVIX HD SLIM S1, men HDD'en vil ikke kunne køre ved maks hastighed.

Dette er ikke noget problem; hvis den er billigere end en tilsvarende SATA II, så køb den.

Da SATA II aligevel er mere end nok til at køre din HDD, så er det virkelig ligegylidigt.
Avatar billede Thril Nybegynder
03. september 2011 - 17:26 #3
Jeg takker for hjælpen

Hilsen
Thril