Avatar billede schua Praktikant
06. september 2011 - 16:26 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

TDC play og en anden internet udbyder

Hej

Jeg har TDC play på min telefon, jeg kunne godt tænke mig at vide om jeg ikke også har mulighed for at bruge det på min computer, når jeg nu har betalt for det?  I såfald hvad skal jeg gøre?

Jeg vil også gerne vide om man skal have en TDC forbindelse for at høre musikken
Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. september 2011 - 16:31 #1
...ikke uden at bryde de betingelser, der er for brugen:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=16121
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. september 2011 - 16:41 #2
Nu ved jeg ikke helt hvad #1 er svar på, for det er ikke helt det der spørges om.

Hvis dit abonnement giver dig adgang til TDC Play Web, kan du høre det på din pc, og så er det ligegyldigt hvem din internetudbyder er.

Jeg er dog ret sikker på at mobilkunder kun har adgang til TDC Play Mobil, og derfor kan musikken ikke høres via en PC.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. september 2011 - 16:43 #3
Avatar billede ole_madsen Ekspert
06. september 2011 - 16:48 #4
Det var vel også hvad der stod i mit link... - men jeg skal da gerne sakse det helt herind for forståelsen ;-)

og som mobilkunde kan du kun hente musiknumre til din mobil. Du kan ikke overføre dine TDC Play-numre til en mp3-afspiller, en anden mobil/pc eller brænde en cd-rom.
Avatar billede claes57 Ekspert
06. september 2011 - 16:59 #5
nu er "Du kan ikke overføre dine TDC Play-numre til en mp3-afspiller, en anden mobil/pc eller brænde en cd-rom."
jo ikke det samme som at man ikke må, bare at det måske er svært.
Måske skal det analogt til pc, eller man flytter simkortet til en 3g-router
Avatar billede schua Praktikant
06. september 2011 - 17:18 #6
Okey, dvs at hvis jeg har et billigt mobil bredbånd, så kan jeg godt trække på min hurtige bredbånds forbindelse til Streaming og hente musikken?
Avatar billede claes57 Ekspert
06. september 2011 - 17:29 #7
jep - jeg kørte i hvert fald en periode med 2 abonnementer, og downloadede via mit 3-abonnement til tdc-kontoen udkøb (der var 14 dages overlap pga opsigelsesfrist)
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. september 2011 - 17:36 #8
#4 så havde jeg ikke læst dit link ordentligt. Beklager.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. september 2011 - 17:37 #9
#6 jep, ingen problemer der.
Avatar billede schua Praktikant
13. december 2011 - 13:36 #10
løst