Avatar billede sebastian270 Nybegynder
09. september 2011 - 20:00 Der er 2 kommentarer

Reboot pc

hey jeg har en bærbar som jeg skal have kørt om .. hvor kan man hente windows 7 ?`jeg har en P-key til windows :) køre med Windows Home P... da jeg købte min pc fik jeg ingen cd'er med men der står en p-key i bunden på den :)
Avatar billede poko1 Ekspert
09. september 2011 - 21:16 #1
Er du sikker på at den ikke har en recovery partion som du skal trykke en F tast for at aktivere? hvis du skriver hvilken bærbar det drejer sig om er der måske en her på Eksperten der ved hvilke.
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2011 - 15:04 #2
bius F1 eller F2 eller F3 eller F12