Avatar billede RasmusS Praktikant
12. september 2011 - 18:13 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Win 7 reg. key, hvad virker til den??

Har en HP bærbar, hvor harddisken er død. Har købny harddisk, mangler bare en udgaveaf Win 7 Prof. som passer til den prduktnøgle der står bagpå, på klistermærket. Det eneste som står jeg tror der kan bruges til noget er: Windows(R) 7 Pro OA. Hvilken version af win 7 passer til den, alle prof. versioner måske?? eller hvad?
Avatar billede Blueeyez Mester
12. september 2011 - 18:15 #1
Du kan hente en WIndows 7 pro (DK) og reg den med licenskoden (Burde du i hvertfald meget gerne kunne) Husk dog den skal være på dansk (Har nogle herinde skrevet, jeg kan ikke selv svare på om det gør en forskel om udgaven er på engelsk eller dansk, men kan ikke udtale mig om følgende, men der ligger danske udgaver på nettet så vidt jeg husker :)
Avatar billede RasmusS Praktikant
12. september 2011 - 18:25 #2
intet problem at finde dem på nettet nej. Men er det underordnet om det er x64 eller x86?
Avatar billede RasmusS Praktikant
12. september 2011 - 18:25 #3
tak for hurtigt svar forresten... hører gerne fra flere der ved mere
Avatar billede 220661 Ekspert
12. september 2011 - 18:37 #4
Du har ikke lavet recovery cd?
Avatar billede IT-Caveman Nybegynder
12. september 2011 - 18:49 #5
jeg har en win 7 inst. som virker , ellers kan du finde den på eng (men dk layout) torrentday.com men kræver at man registrerer sig. jeg som har været edb-tekniker i 12 år ville nok vælge at få min komplet, men er du stueren så giv mig nøglen så skal jeg se om ikke den virker på nogle af vores sæt....
Avatar billede IT-Caveman Nybegynder
12. september 2011 - 18:52 #6
glemte at skrive at vi forhandler ALLE slags x86 osv...
Avatar billede IT-Caveman Nybegynder
12. september 2011 - 18:55 #7
hvilken for en mask. har du iøvrigt.........bare så jeg kan regne ud hvilken type du gerne vil have...
Avatar billede RasmusS Praktikant
12. september 2011 - 19:01 #8
det er en HP Probook 6555b
hmm... det med at sende serial, det er vidst ikke helt trygt for mig, hehe

..og til 220661, nej jeg har ikke kavet recovery cd - så havde jeg jo bare lagt den ind
Avatar billede IT-Caveman Nybegynder
12. september 2011 - 19:01 #9
og yil alle jer som følger tråden..: vores firma forh. alle mulige ting , og jeg må indrømme at jeg fra tid til anden hjælper en kunde ulovl. (ka man eller kan man) ?
Avatar billede wappa Nybegynder
12. september 2011 - 19:33 #10
Hvorfor ringer du ikke bare til HP support og fortæller som det er du skal måske ofre en recovery dvd fra HP. eller købt en win 7 oem version
Avatar billede Blueeyez Mester
12. september 2011 - 20:04 #11
#8 Du kan finde den på nettet, om det er x86 el 64 har betydning (x86 = 32 bit og 64 = 64 bit) DU kan nemt finde dem på nettet hvor det er clean kopier og jeg vil lige understrege du har jo selv licens nøglen og det er faktisk mest den man betaler for når man køber et windows produkt..

#9 Det er IKKE tilladt at lave reklame herinde for eget firma/firma man arbejder for mm ! Læs reglerne!
Avatar billede RasmusS Praktikant
12. september 2011 - 22:28 #12
Blueeyez giv mig et svar og jeg giver point, til dig. Jeg har selv fundeten version der virker med den serial. Med autoupdate og alt :)
Avatar billede RasmusS Praktikant
12. september 2011 - 22:28 #13
svar
Avatar billede Blueeyez Mester
12. september 2011 - 22:36 #14
Svar herfra :)