Avatar billede passiflora Juniormester
15. september 2011 - 23:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sende text fil som vedhæftet fil i mail

Jeg har en side som danner nogle data, som skal sendes via mail i en txt fil.

Jeg skal kun bruge filen til den ene mail, og ville egentlig gerne være fri for at gemme den ...

Er det mon muligt ...
Avatar billede jsc Nybegynder
17. september 2011 - 18:50 #1
umiddelbart ser jeg ikke noget problem i det. Der findes dog to gense typer mailscripts. De to typer er bygget op i objecterne Jmail og CDONTS. Prøv at se på google efter nogle af disse asp-mail-eksempler og find ud af hvilken type din server supporterer.

/jsc
Avatar billede passiflora Juniormester
17. december 2011 - 12:21 #2
Er ikke kommet vidre med projektet ... men ønskes point ... så lad mig høre ...