20. september 2011 - 17:32 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

filnavn ved en vedhæftet fil

Jeg modtog for nogle dage siden en vedhæftet wordfil, hvor der var sket det at der var kommet et underscore ind i filnavnet foran doc (navn._doc).
Jeg omdøbte den og fjernede _ og kunne så åbne filen.

Nu viser det sig, at det også sker når jeg sender en wordfil.
Modtageren svarer, at hun ikke kan åbne filen og når jeg går ind og ser på sendt mail, så er der også kommet en _ ind i filnavnet.
Hvad kan det skyldes.
Jeg bruger Windows live mail
Jeg har skannet for virus og får at vide, at der ikke er noget
20. september 2011 - 18:35 #1
Jeg glemte at skrive at jeg har windows 7
20. september 2011 - 18:55 #2
Ser den også sådan ud i DIN [Sendt post] ?
20. september 2011 - 19:33 #3
når jeg ser på mailen i min sendt post er der kommet en underscore i filnavnet.
Jeg har prøvet 2 gange og det er sket begge gange.
Men det var en fil jeg sendte til en hel del og nu har jeg fået besked tilbage fra flere, der har kunnet åbne mailen, så det er altså ikke generelt at filnavnet bliver ændret
Avatar billede Tobyyyy Nybegynder
20. september 2011 - 19:44 #4
Måske kan det være fordi at filnavnet slutter på punktum, altså som du skriver "navn.", er selve navnet på filen. Så kan word ikke finde ud af det og laver *._doc, i hvert fald i nogle versioner af word.

Det er i hvert fald det han kommer frem til på denne side, i den sidste post:

http://www.pcreview.co.uk/forums/_doc-files-t3899740.html

Du kan prøve at lade være med at døbe filnavnet med punktum til sidst for at se om det fungerer bedre?
20. september 2011 - 19:58 #5
Tak for hjælpen, ganske rigtigt, jeg er kommet til at sætte et punktum i filnavnet
Avatar billede pstidsen Novice
20. september 2011 - 20:01 #6
du kunne hvis godt trænge til at læse pointreglerne: www.eksperten.dk/faq#faq-3
20. september 2011 - 20:02 #7
kom jeg til at give mig selv pointene?
Hvis det er tilfældet vil jeg godt rette det, men jeg ved bare ikke hvordan jeg retter det.
Avatar billede Tobyyyy Nybegynder
20. september 2011 - 20:04 #8
Jeg har i hvert fald ikke modtaget noget i mit point regnskab, så ja  - jeg tror du kom til at give til at give dem til dig selv :)

Men jeg kan ikke oprette et svar, fordi du allerede har et accepteret svar i tråden :)
Avatar billede pstidsen Novice
20. september 2011 - 20:06 #9