Avatar billede tyfon Nybegynder
20. september 2011 - 20:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

download media catcher fejl

Hej
Efter omstallering af min xp kunne jeg ikke åbne programmet, applian media catcher, og derfor afstallerede jeg hvad jeg kunne finde om programmet.Jeg har downloadet setupfilen påny, fået tilsendt regkoden igen og indtastet denne, men når installationen er halvt igennem får jeg meddelelsen, at programmet har fundet en fejl og afsluttes.Når jeg trykker denne ud fortsætter installationen.Jeg vælger herefter at åbne programmet, men her kommer blot en mindre manual på at køre programmet, og med samme fejlmeddelelse igen.Jeg har prøvet mange gange efterhånden, men resultatet er hele tiden det samme.Det oprindelige billede af det åbne program kan jeg ikke få fat på. Kan nogen hjælpe med en løsning, da det ellers er et godt program.
Avatar billede Tobyyyy Nybegynder
20. september 2011 - 20:37 #1
Du kan prøve at bruge Windows Installer CleanUp Utility

http://www.softpedia.com/get/Security/Secure-cleaning/Windows-Installer-CleanUp-Utility.shtml

Installer Cleanup Utilitiet, vælg Media catcher og remove. Prøv at geninstaller programmet igen bagefter.
Avatar billede tyfon Nybegynder
20. september 2011 - 21:24 #2
Mit program vises ikke i dit foreslåede program, men jeg kan se at jeg har mediacatcher liggende i en mappe hvor en masse filer vises. Jeg har før kunnet åbne programmet i filen armcp, men nu får jeg igen fejlmedelelsen når jeg prøver.
Avatar billede tyfon Nybegynder
24. september 2011 - 21:03 #3
Så må jeg gå andre veje