Avatar billede mhass Nybegynder
22. september 2011 - 14:35 Der er 1 løsning

Indholdstype på SharePoint 2010

Hej,

Jeg sidder og bøvler med at oprette en ny kolonne i min liste, og det skal være en calculated kolonner, der tager to datoer og skriver dem efter hinanden. De to dato-felter der skal ligges sammen er i samme liste, er af typen date & time, og hedder "Mødestart" og "Mødeslut". Værdierne af de to datofelter er henholdsvis:

Det resultat jeg gerne ville opnå, var at jeg fik sammensat de to datoer så det blev til:

30-06-2011 08:00 - 30-06-2011 14:30

Eller i en perfekt verden

Jeg har prøvet diverse eksempler men ugen held. Er der nogen der kan hjælpe derude?
Avatar billede mhass Nybegynder
22. oktober 2011 - 12:12 #1
Dropper det, lukker.