Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
23. september 2011 - 19:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Søger freelance tekniker og supportere i midtjylland

Søges freelance tekniker, uddannet og arbejdsvant, for at lave tekniker opgaver for private og små foreninger og firmaer.

Erfaring: udover grunduddanelsen datatekniker, gerne erfaring med tv, video og lyd opsætning, fx media netværk og vant til kunde support fra tidligere arbejde.

Gerne også erfaring med mobil og smartphone og opdatering og synkronisering af gmail og kontakter og sociale medier.

Det er meningen at i afregner selvstændigt med kunden og selv står for moms og skat og aftalerne

Der skal regnes med kunde besøg og gerne hjælpe med at lave fjernsupport eller modtage spørgsmål fra kunder.

Samtidig kan der igangsættes forskellige muligheder for at finde nye kunder og måske værksted.
Det er mest 7400 Herning området men kan også være andre steder i midtjylland.
Avatar billede The_Buzz Novice
23. september 2011 - 19:06 #1
Hejsa

Kan man bruge nogen som os www.modified.dk ?
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
23. september 2011 - 19:32 #2
jamen er du datafag tekniker eller andet uddannet servicetekniker
Avatar billede claes57 Ekspert
23. september 2011 - 20:30 #3
jeg kan godt lide:
Det er meningen at i afregner selvstændigt med kunden og selv står for moms og skat og aftalerne
og hvor meget skal man så betale til kmink1975 for at passe sine egne kunder - reelt giver kmunk1975 jo ikke support (det skal man jo også stå for).
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
23. september 2011 - 20:39 #4
man skal ikke give noget til kmunk1975..
Det er den faglige viden / tekniker hjælp som der er brug for og andre supportere ..

Det er sådan i Herning ihvertifald, at der er 1 sted som har butik/ værksted, og så selvfølgelig indlevering af garanti reperationer via  butikskæder eller indsendelse til online butikker, og så de store service og support firmaer. Og så alle os der nørder eller hjælper hinanden eller får hjælp via nettet mm.
Men jeg oplever et behov for at have en eller flere teknikere / supporte i midtjylland, som professionelt kan lave hardware og netværk og nas server og opsætte tv/media servere og interne
Avatar billede kmunk1975 Nybegynder
03. januar 2012 - 20:55 #5
har fundet en