Avatar billede tyfon Nybegynder
24. september 2011 - 21:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Download program fejl

Hej
Jeg har et købeprogram, media catcher,som jeg nu mange gange har prøvet at genstallere uden det fungerer.(Jeg har prøvet at finde og slette gamle rester efter hvert forsøg.)Når jeg installerer kører den fint til den viser "cleaning any remaining traces of the driver" hvor den stopper og en meddelelse om at programmet har fundet en fejl. Herefter fortsætter installationen, men programmet lader sig ikke åbne, kun en mindre anvisning på brug af programmet.Den lader sig vise i "alle programmer" men når jeg prøver at åbne, får jeg samme fejlmedelelse som før, og der sker ikke mere.Jeg har xp.
Kan nogen hjælpe?
Avatar billede Jackson147 Nybegynder
24. september 2011 - 22:39 #1
Har du installeret programmet før eller har haft det på computeren? Det kan nemlig godt være, at der stadig ligger filer fra en gammel afinstallation der forårsager fejlen.
Prøv at hente et program som CCleaner. Det kan evt. rense computeren fra rester. Programmet er gratis og findes i nedenstående link:
http://www.piriform.com/CCLEANER
Hvis ikke dette er svaret, er du logget ind som adminstrator? Det kan du tjekke under Brugerkonti.
Avatar billede pstidsen Novice
24. september 2011 - 22:41 #2
Installer Ccleaner (http://www.filehippo.com/download_ccleaner/), hvis du ikke ønsker Yahoo Toolbar(jeg vil ikke anbefale den, Googles er bedre)så husk at fjerne fluebenet udfor installation af Yahoo toolbar.
Start Ccleaner, fjern evt fluebenet i cookies, da du ellers vil miste dine login-cookies i diverse fora, er det ikke et problem, så lad fluebenet være.

Klik på kør Cleaner og lad den fjerne hvad den finder.
Klik så på Problemer ovre i venstre side (den blå terning), klik på Skan efter problemer, når den er færdig, klik på Udbedre valgte problemer, lav evt. en backup af registreringsdatabasen, klik så på udbedre alle valgte problemer.
Klik på OK, klik på Luk når den er færdig.

Genstart og installer programmet igen.
Avatar billede tyfon Nybegynder
24. september 2011 - 23:14 #3
Jeg har haft programmet tidligere,og da jeg så pludselig ikke kunne få det til at fungere, prøvede jeg at omstallere, både på cdrevet og til en ekstern hd.
Jeg er logget ind som pcadministrator.
Jeg kender ccleaner, og har brugt den adskillige gange,men den er ikke så grundig, synes jeg.
Også ncleaner og comodo.
Fejlmeddelelsen, som jeg får de samme steder hver gang, har jeg også fået nogen gange i andre sammenhænge.
Avatar billede tyfon Nybegynder
25. september 2011 - 08:38 #4
Jeg har nu prøvet at installere på en tredie hd hvor programmet ikke har været før; problemet er det samme
Avatar billede tyfon Nybegynder
26. september 2011 - 19:40 #5
Jeg har fundet fejlen, manglende opgradering, men tak for henv.