Avatar billede olebole Juniormester
25. september 2011 - 14:05 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Misbrug

<ole>

Jeg har idag modtaget en personlig besked med følgende indhold:

Mit navn er glip Sera gamu, jeg så din profil i dag kl (www.eksperten.dk) og blev intrested i dig, vil jeg også gerne vide dig mere, og jeg
vil have dig til at sende en mail til min e-mail-adresse, så jeg kan give dig mit billede for dig at vide hvem jeg am.Here er min email adresse (sera11gamu@yahoo.com) Jeg tror, &#8203;&#8203;vi kan gå herfra! Jeg venter på din
mail til min email adresse ovenfor Sera. (Husk afstanden eller farve betyder ikke noget, men elsker spørgsmål en masse inlife) (sera11gamu@yahoo.com)

//////////////////////////////////////////

My name is miss serah gamu,i saw your profile today at(www.eksperten.dk)and became intrested in you,i will also like to know you the more,and i
want you to send an email to my email address so i can give you my picture for you to know whom i am.Here is my email address(sera11gamu@yahoo.com)I believe we can move from here!I am waiting for your
mail to my email address above serah. (Remeber the distance or colour does not matter but love matters alot inlife) (sera11gamu@yahoo.com)

Beskeden kom fra denne bruger, som er helt nyoprettet - og tydeligvis ganske uden interesse for Ekspertens koncept.

Please take action  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. september 2011 - 14:11 #1
Den har jeg også fået :(
25. september 2011 - 14:18 #2
Velkommen i klubben - også her !
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2011 - 14:29 #3
Jeg har fået en anden, og jeg ved fra en anden bruger, at det har stået på gennem flere år. De håber vel på tossehoveder, som dem der besvarer Nigeria breve.
I am Miss Minnie how are you! hope you are fine and in perfect condition of health.I went through your profile and i read it and took interest in it,if you don't mind i will like you to write me on this ID:( minniexxxs@yahoo.com ) hope to hear from you soon, I will be waiting for your mail because i have something VERY important to tell you.

Lots of love,
Minnie!

minniexxxs@yahoo.com
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2011 - 14:31 #4
Ps. Jeg har slet ikke skrevet nogen profil her på E. *G*
Avatar billede olebole Juniormester
25. september 2011 - 15:00 #5
Med målgruppen in mente kan man i det mindste slå fast, at der er tale om en trunte med udsøgt smag for sprøde, unge og virile handyr  *D
Avatar billede jakobdo Ekspert
25. september 2011 - 15:08 #6
OleBole: Du er muligvis sprød og viril, men ung? :o)
Avatar billede olebole Juniormester
25. september 2011 - 15:28 #7
Nøøhhh ... vel ikke engang tung - i hvertfald ikke fysisk  *LoL*
Avatar billede Blueeyez Mester
25. september 2011 - 16:20 #8
Har fået samme besked ^^
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
25. september 2011 - 18:57 #9
Jeg har fået en del ´phishing´ mails på det sidste..

-og stave eller oversætte kan de hellere ikke (O:

Men jeg tror at det er Eksperten som videre giver dem.
(e-mail adresser)

Hvorfor køre der et hav af reklame i baggrunden af Eksperten?

Hvad jeg finder når jeg kommer ind på Eksperten.dk >>

AdNexus.
ADTECH.
Collective Media.
Comscore Beacon.
DoubleClick.
Gemius.
Google Adsense.
Google Analytics.
OpenX.
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2011 - 20:36 #10
#9: Hvordan ser du alle dem? Jeg får kun en liste med 5 af dem når jeg bruger Ghostery i FireFox (AdNexus, DoubleClick og OpenX mangler).
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2011 - 20:39 #11
Kan se OpenX dukker op når jeg deaktiverer AdBlock plus. De to andre kan jeg dog ikke få frem.
Avatar billede olebole Juniormester
25. september 2011 - 20:46 #12
Spørg FET, hvorfor der 'sdavøs' så skidt i disse mails. Kan du stave til 'Jægerbog' og 'Google Translate'?  *o)
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
25. september 2011 - 23:28 #13
tolamaps >> Jeg bruger også Ghostery for Firefox.

+ Adblock plus
+ Flash blocker

Ghostery Version 2.6.0.1

Husk at "Update bug list".
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
26. september 2011 - 01:03 #14
Jeg har dog sat flueben i Firefox "Tracking".

AdNexus. X 2
ADTECH. X 18
Collective Media. X 4
Comscore Beacon. X 2
DoubleClick. X 3
Gemius. X 1
Google Adsense. X 5
Google Analytics. X 1
OpenX. X 2
(X = gange Pr.side.)
(X = 38 Back Tracking Pr.side.)
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
26. september 2011 - 14:53 #15
Ja så har jeg modtaget et dejligt brev igen (O:

(120 USD = 400,000 USD)

Kære Modtager,

Din pakke som er værd summen af ??$ 400,000 USD {fire hundrede tusinde United
Stat Dollars} i en godkendt bank Udkastet er i vores kontor klar til
levering, det blev givet til os af Miss Maria Rolland (chef Consultant) af
Microsoft Corporation Forenede Kongerige, siger, at det blev vundet af din e-
mail-adresse i deres igangværende Microsoft Online Sweepstakes 2011,
sammenholdt med Olie & Gas Nigeria Ltd Hun er her i Nigeria for en tre (3)
måneder Landmåling Project, som hun arbejder med en konsulent firma i
Vestafrika. Vi er sender dig denne e-mail, fordi din pakke var blevet
registreret på en særlig Bestil.

Hvad du skal gøre nu, er at kontakte vores Delivery Department for
øjeblikkelig afsendelse af din pakke til dig på din bopæl adresse. Bemærk, at
så snart vores Delivery Team bekræfter dine oplysninger, vil det tage kun
2 {to} arbejdsdage (48 timer) for din pakke at nå det udpegede
destination.

Du rådes til at kontakte vores chef Ekspeditionscentre Officer Mr.Hector
Raymond for din pakkelevering til dig på dit hus adresse. Please, give ham
med dine personlige detaljer nedenfor:
Fulde navn :.......................
House Adresse :.......................
Telefonnummer :.......................
Beskæftigelse :.......................
Sex :.......................
Alder :........................
Land :........................
===========================================
TNT Express ®
Mr.Hector Raymond {chef Ekspeditionscentre Officer}
E-mail: tntexpress66@LIVE.COM
Telefonnummer: +2348184680866
===========================================
Bemærk dette, vil du være ansvarlig for at betale for din parcel sikkerhed
holde gebyrer på $ 120 USD, da Miss Maria Rolland har kun betalt for din
pakkelevering gebyrer.
=========================
Avatar billede Slettet bruger
27. september 2011 - 14:28 #16
Det forfærdelige er jo, at der har været nogle som har besvaret de såkalde Nigeria breve og er belevet snydt. En af dem stod enda offentlig frem.
Jeg fik, for nogle år siden, en en Mail fra en sagfører, som ledte efter familie til en afdød Mac-mitnavn (og jeg hedder ikke noget med Mac) som, med hustru og børn var omkommet i en trafikulykke, efterladende en stor formue. Den ihærdige "Sagfører" havde nu fundet mig, som familiemedlen, på nettet, og jeg skulle så bare lige betale for nogle rent praktiske ting, hvorefter jeg ville få overdraget formuen. Heldigvis, for mig, var jeg ikke så tåbelig at hoppe på den.
Avatar billede olebole Juniormester
09. november 2011 - 21:22 #17
.