Avatar billede Slettet bruger
26. september 2011 - 17:13 Der er 5 kommentarer

Spil

Jeg er begyndt og brainstorme på et nyt spil der ville ramme flere tusinder af unge og gamle! Et spil der virkelig skal gennemføres fra top til tå.
Jeg har derfor brug for en række programøre og designer!
Skriv hvis du er interesseret eller ville vide mere!
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
26. september 2011 - 17:27 #1
Du bør vende tilbage til dine åbne spørgsmål, hvor du har fået et svar serveret og lukke det, og i øvrigt følge op på alle den andre.

Desuden er der absolut ingen information omkring dit projekt, det er muligt du ikke vil ud med konceptet, men du må da som minimum opgave:

- Økonomi: Betales programmøre/designere pr time eller bliver det et partnerskab?

Ellers er der ingen seriøse programmere der vil tage mere end et glans på et "nyt spil der ville ramme flere tusinder af unge og gamle!".

Desuden er det en meget inspirende titel. Måske:

"Programmøre og designere søges til nyt spilprojekt" ville have mere passende end den intetsigende titel "Spil"
Avatar billede Slettet bruger
26. september 2011 - 17:43 #2
Ja - rent økonomisk bliver det er partnerskab
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
26. september 2011 - 20:29 #3
Du kan prøve at spørge her >>>

Link:
http://www.eksperten.dk/spm/943652
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
21. oktober 2011 - 00:18 #4
Når du er færdig så send gerne noget info til martin@dlc.dk så kan vi præsentere det på http://spil.downloadcentral.dk/ hvis det ser lovende ud :)
17. maj 2012 - 01:34 #5
(Hvad endte denne tråd med ?)