Avatar billede 01-jeller Juniormester
28. september 2011 - 02:04 Der er 3 kommentarer

DivX doced - Windows7

Hej alle sammen :)

Jeg har lige formateret min computer til Windows 7 64-bit.

Det eneste jeg ikke kan få til at virke er min divx og andre codecs. Jeg kan sagtens afspille alle avi. film men problemet liger i at der ikke sker noget når jeg redigere i divx video decoder. Kvaliteten plager altid at være en del bedre når jeg skruper op for film effect men nu sker der ikke noget og der ikke noget og jeg har prøvet at åbne filmen med Windows Media Player, Bs-Player og Gom Player.

Jeg kunne evt. forstille mig at problemet liger i at alle afspiller og codec kører i en 32-bit version? men de findes desværre ikke i en 64 bit.

Men hvad ved i eksperter i det??

På forhånd tak

Mvh.

Patrick
Avatar billede 01-jeller Juniormester
28. september 2011 - 02:05 #1
Jeg beklager på forhånd, hvis jeg er kommet til at poste det her indlæg det forkerte sted.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
28. september 2011 - 10:23 #2
Avatar billede 01-jeller Juniormester
28. september 2011 - 18:20 #3
Det virker desværre stadigvæk ikke.