Avatar billede kenneth_d Novice
28. september 2011 - 11:14 Der er 1 kommentar

Online kalender som andre har adgang til...

Hej med jer

Jeg tænker på om der et sted i Cyberspace er en online kalender, hvor jeg kan påføre branche-arrangementer, og så lade mine kolleger på tværs af afdelingerne se denne kalender?
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
28. september 2011 - 11:40 #1
En standard løsning kunne være en offentlig Google Kalender.

calendar.google.com

Herfra kan du så sende invitationer ud m.fl.

Bryder du dig ikke om layout kan du sagtens hente en XML fil og så sætte et andet layout på, det har jeg med succes gjort på et projekt jeg har arbejdet med.