Skærmdeling (Mikogo) netværksproblem? Firewall? Port 443 SSL? 'Processing'
Kære eksperter,Jeg har sat Mikogo op på min arbejdsplads til at dele skærme. Det fungerer fremragende. Som regel. Der er et lokale hvor det er holdt op med at virke.
Jeg har opdateret til nyeste klient.
Når programmet åbnes og der forsøges startet et møde står der bare 'processing' i 5 min hvorefter der holder op med at forsøge at få hul igennem til Mikogo-serverene som programmet deler skærmsignalet igennem.
Jeg har søgt på deres support forum.
Der stod at jeg skulle sørge for at der var hul igennem til port 80 og port 443 (SSL). jeg har checket avast, slået det helt fra uden held, sørget for at Windows firewall har en undtagelse.
På deres forum skriver de så at jeg skal kontakte min netværksadministrator.
Det har jeg gjort, men de siger at der er fuld adgang ud til nettet.
Har i nogen løsningsforslag?
Alt det bedste,
Superfly_DK
