Avatar billede tyfon Nybegynder
29. september 2011 - 18:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Internetforb. mangler

Hej
Efter en genstart af en gammel pc bærbar Evon 800c med xp,kan jeg ikke få forbindelse til nettet, men ikonet viser der er forbindelse, 100mps. Men hvis jeg udtager kablet viser den symbolet med det røde kryds, dog også når jeg har indsat den igen. Modemet er testet ok, via udbyderen. Hvis jeg prøver med REPARER får jeg meddelelsen, at den ikke kan finde tcip/ip.
Den kan nu heller ikke systemgendanne, og hænger for det meste når jeg lukker ned, så jeg skal bruge powerknappen. Kan den reddes,eller er den tjenlig til udskiftning?
På forhånd tak for svar.
Avatar billede VFJ99 Nybegynder
29. september 2011 - 21:01 #1
Avatar billede VFJ99 Nybegynder
29. september 2011 - 21:04 #2
Tag evt. laptop'en med til en ven og prøv der. Så finder du ud af det er kortet.
Avatar billede tyfon Nybegynder
30. september 2011 - 01:56 #3
Jeg kom i tanke om, at der nogen få gange har været nogen korte udfald på forbindelsen, så derfor har jeg taget kortet ud, og isat det igen, hvorefter der straks var forbindelse.(Det har nok forskubbet efter en rengøring af pc-en, som jeg foretog for et stykke tid siden.)Men tak for foreslaget.