Avatar billede brasen-olsen Nybegynder
30. september 2011 - 21:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

MAC trådløs tastatut & mus

Kan man anvende mac trådløs tastatur og mus til pc. Kører XP og Windows 7.
Avatar billede KHHP Juniormester
30. september 2011 - 22:39 #1
I princippet skulle det kunne lade sig gøre, når det virker med BootCamp en iMac. Eneste ting du skal være opmærksom på er at din CMD-knap(Apple-key/Æble-tasten) er tilsvarende til din Windows-tast på en almindeligt PC-tastatur.
Avatar billede kjeldsted Novice
30. september 2011 - 23:14 #2
#1:

Nu kender jeg ikke lige svaret på om en PC kan kommunikere med et trådløst Apple tastetur.

Men mht. BootCamp, så huske lige på at for at man sådan rigtigt kan få glæde af sin PC med BootCamp skal man jo installere en række plugins via. OS X installationsdisken :)
Avatar billede KHHP Juniormester
01. oktober 2011 - 22:22 #3
#2
Det jeg er ude på at sige er at Det kun er Apple bærbare der installerer drivere til touchpad og tastatur på en bootcamp installation. Deres stationære systemer gør ikke dette, da man jo sagtens kan bruge et hvilket som helst andet tastatur end lige et trådløst Apple tastatur og mus.
Avatar billede brasen-olsen Nybegynder
15. oktober 2011 - 21:09 #4
tråd lukket