Avatar billede pkj7480 Juniormester
01. oktober 2011 - 15:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Medion trådløs usb-hub

Jeg har installeret softwaren til ovenstående, sat strøm til apperatet - og begge dele fungerer. Men når jeg skal til at konfigurere hub´ben skriver manualen, at jeg skal forbinde hub´ben direkte med hunbøsningen på min PC. Når jeg gør det mister jeg jo forbindelsen til internettet, og det er vel der igennem jeg skal konfigurere. Har jeg misforstået det hele??
Avatar billede Blueeyez Mester
01. oktober 2011 - 17:50 #1
hunbøsning på din pc? O.o Er det lan port eller usb port?
Avatar billede pkj7480 Juniormester
01. oktober 2011 - 18:26 #2
Det er lan porten. Den der normalt er koblet på den trådløse router.
Avatar billede Blueeyez Mester
01. oktober 2011 - 18:45 #3
#2 Hvis den er trådløs hvorfor bruger du så kabel til den? O.o

btw når du tilslutter den lan porten så burde du få forbindelse til enheden :) Jeg skal dog ikke kunne sige om du har en firewall eller andet der blokerer den (Har selv oplevet før)
Avatar billede pkj7480 Juniormester
01. oktober 2011 - 19:24 #4
Routeren skal vel tilsluttes pc´eren. Den trådløse router henter de andre pc´ere i hjemmet ind.
Jeg får også forbindelse til hub´ben når jeg forbinder, men så spørger den om adgang, og så tygger den løs indtil forbindelsen opgives.
Avatar billede Blueeyez Mester
01. oktober 2011 - 19:45 #5
#4 Så ved jeg det ikke helt, prøv og kontakt producenten af produktet for jeg ved ikke om den er i stykker eller om det er andet der går i vejen.. og jeg er ikke teknikker af produktet så jeg kan nemt få dig på vildspor i forhold til dem.. ;)
Avatar billede pkj7480 Juniormester
01. oktober 2011 - 20:16 #6
Afventer
Avatar billede pkj7480 Juniormester
16. oktober 2011 - 08:53 #7
Jeg har ringet og skrevet sammen med Medion Support siden sidst jeg var her på tråden - og nu har jeg opgivet. Jeg prøver at returnere hubben. Du får point fordi du var med. Tak for det.