Avatar billede Jonaseh Nybegynder
04. oktober 2011 - 12:48 Der er 4 kommentarer

Booking system

Hej.
Jeg står og skal bruge et booking system, hvor det skal være muligt at vælge et bestemt område på et kort og reservere det område.

Jeg har bare ingen idé til hvad jeg skal lede efter og hvor jeg skal lede eller hvilket firma jeg skal kontakte for at få det lavet.

På forhånd mange tak..
Avatar billede supertekst Ekspert
04. oktober 2011 - 13:16 #1
Velkommen til Eksperten..

Du bliver nok nødt til at forklare dig lidt nærmere vedr. dit påtænkte system.
Avatar billede jtbroad Nybegynder
04. oktober 2011 - 15:25 #2
Prøv Google.

søg efter

Booking system
Biograf booking system
online reservation software
o.l.

Ellers må du nærmere ind på hvad den skal bruges til
Avatar billede mikaelch Novice
11. oktober 2011 - 14:29 #3
hvilken hjemmeside system er det du ligger wordpress findes plug in og det samme med joomla og andre cms systemer der kan fås moduller til alle samme
Avatar billede frisor Praktikant
03. januar 2012 - 20:37 #4
Jeg kan hjælpe dig!
Hvis du stadig mangler et Booking system
med muligheder for område Booking
Der er flere moder vi kan lave det på.