Avatar billede eliot Juniormester
05. oktober 2011 - 19:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Outlook connect vil ikke oprette ny konto

Hej

Windows 7 Ultimate 64 bit sp1 - Outlook 2007 sp2

Jeg kan ikke få Outlook Connect til at oprette en ny konto som jeg har brug for til at hente min hotmail mails ned i min outlook.

Når jeg klikker på opret ny konto sker der intet ;-)

Jeg har prøvet at afinstallere og geninstallere med samme resultat. Første gang jeg instalerede den spurgte den mig om jeg ville oprette en hotmail konto som jeg sagde ja til men der skete intet.
Avatar billede eliot Juniormester
06. oktober 2011 - 21:53 #1
Jeg har nu manuelt oprettet en konto til at hente mine hotmails med med det virker ikke.

Det er en xxxx@hotmail.dk mailadresse jeg har opretttet og jeg bruger server: http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp

Men det virker ikke?
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. januar 2012 - 19:09 #2
Outlook Connect = Outlook Hotmail Connector ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. januar 2012 - 19:10 #3
Det er ikke korrekt server.
Brug smtp.live.com
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. januar 2012 - 19:12 #4
Vrøvl.
Indgående server: pop3.live.com
Udgående server: smtp.live.com
Avatar billede eliot Juniormester
16. september 2015 - 10:01 #5
Luk