Avatar billede edina Nybegynder
10. oktober 2011 - 14:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Remote on off??

Hey står og skal kunne lave en on/off remote via en pcer.

har kikket på divs prg til parrelelport, men igen af dem virker længere
end XP og da jeg købe W7 på maskinen så er den mulighed helt
ude lukket, og vil heller ikke lægge XP på maskinen.

Så det skal være noget print der kan styres via USB
har kikket lidt på hvad en usb port laver, og når den resetter
så smider den kort varigigt spændingen på porten, og dette
kan jeg let bruge sammen med et relæ....

Men nogen der kender til et prg / print der kan lave denne funktion ?

Det skal bruges til at styre en antenne tuner, da vi har bygget en remote
pcer der styr en amatør radio i Glostrup, vi har fået lyd / remote display
til at køre, men mangler stadigvæk at kunne styre den antenne tuner
som calibere sig ved at man slutter 2 ledninger...
10. oktober 2011 - 15:18 #1
http://www.danbit.dk/ ???  de har så mange mærkelige 'dimser' ...
Avatar billede edina Nybegynder
10. oktober 2011 - 18:37 #2
har ringet til dem, og de havde kun noget
der virket under XP og har også talt med
brinck og BN elektronik
Avatar billede edina Nybegynder
14. december 2012 - 00:22 #3
lukker