Avatar billede Psykologen Nybegynder
10. oktober 2011 - 17:32 Der er 26 kommentarer

Kan ikke finde SP1/SR-1a til Office 2000 (DANSK Version)

Nu bliver jeg grå håret.

Nu har jeg søgt på 2 millioner måder, og jeg jeg kan simpelthen ikke finde SP1/SR-1a til Office 2000 nogen steder. Hverken på Google eller Microsofts hjemmeside.

Så er nogen så heldige at de ligger inde med den, eller kan finde den et eller andet sed, for nu giver jeg op, for jeg har fundet SP2 og SP3 uden problemer, men på SP1/SR-1a kan slet ikke findes.

Så håber at nogle kan hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
10. oktober 2011 - 18:05 #1
Avatar billede Slettet bruger
10. oktober 2011 - 18:12 #2
Avatar billede Slettet bruger
10. oktober 2011 - 18:21 #3
Havde  ikke afprøvet dem. Tror ikke du kan hente den der alligevel -(
Avatar billede Psykologen Nybegynder
10. oktober 2011 - 18:26 #4
Niks, de virker ikke. Derfor at jeg håber på, at en måske kunne have den liggende :)
Avatar billede 220661 Ekspert
10. oktober 2011 - 19:48 #5
Avatar billede 220661 Ekspert
10. oktober 2011 - 19:59 #7
ptj_11 er det den samme som min i #5?
Avatar billede ptj_11 Forsker
10. oktober 2011 - 20:05 #8
Det ser ud til at være nøjagtigt den samme. At de så er på engelsk, er så en halt anden ting. Det ved jeg ikke om du kan bruge til noget, men et forsøg værd.
/ptj_11
Avatar billede Psykologen Nybegynder
10. oktober 2011 - 22:44 #9
Ja, problemet er netop, at de er på engelsk. De fungere ikke med den danske version. Har prøvet dem, og den siger at versionen ikke er genkendt, på engelsk. Så de virker ikke.
Avatar billede Slettet bruger
10. oktober 2011 - 22:58 #10
Sad også og fumlede efter den på dansk, men havnede hver gang på et link, der ikke virkede.  Så jeg tror ikke den findes på nettet mere. Den kunne vist engang bestilles hjem, så måske er du heldig at finde en, der har den.

Hvad vil du egentlig med så gammel en office pakke.?

Kunne LibreOffice være en mulighed

http://da.libreoffice.org/hent-libreoffice/
Avatar billede ole_madsen Ekspert
11. oktober 2011 - 08:54 #11
I mit eget arkiv har jeg ikke SR1 ren... - men jeg har den integreret med en installation.

Så vidt jeg husker, er den heller ikke nødvendig, hvis man lægger SR2 på. Det kunne også forklare hvorfor den var "forsvundet" fra nettet...

Men du har måske specielt krav om at den SKAL køre SR1?
Avatar billede Psykologen Nybegynder
11. oktober 2011 - 10:30 #12
Samsonjens - Grunden til at jeg skal køre en ældre version af Office, skyldes at det er en gammel PC :)

ole_madsen - Hvis du tænker på SR2 som SP2, så kan man ikke installere SP2 før at SR-1a er installeret som opdatering. Det meddeler den med det samme, at jeg prøver det.
Avatar billede Psykologen Nybegynder
20. oktober 2011 - 18:25 #13
Slet ikke nogen der ligger inde med den fil?
Avatar billede 220661 Ekspert
20. oktober 2011 - 18:32 #14
Er det en del af office 2000 pakken?
Avatar billede ptj_11 Forsker
22. oktober 2011 - 03:29 #15
Hej Psykologen>>

Du er simpelthen bare snyde heldig.
Jeg har lige fundet den i nogle gamle gemmer.
Nu skal vi bare have fundet ud af, hvordan vi får den transporteret til dig. Den fylder 294 MB.
Jeg kan muligvis skaffe dig adgang til at downloade den. Kontakt mig på mail under profil.
/ptj_11
Avatar billede Psykologen Nybegynder
22. oktober 2011 - 15:01 #16
220661 - Nej, det er det ikke. Min version af Office 2000 er før fra før SP 1 blev udgivet :)

ptj_11 - Har skrevet til dig :)
Avatar billede ptj_11 Forsker
22. oktober 2011 - 17:04 #17
Hej Psykologen.
Jeg har svaret dig samme sted.
/ptj_11
Avatar billede Psykologen Nybegynder
23. oktober 2011 - 01:01 #18
Jeg prøver det lige :)
Avatar billede tumben Novice
25. april 2012 - 17:22 #19
Hjælpp..jeg mangler også den servicepack desperat...har eller tonsvis a ting i gemmerne ...men life presis den har jeg ikke og skal bruge den nu...kan du hjælpe mig også????????
Avatar billede tumben Novice
25. april 2012 - 18:06 #20
og jeg havde grå hår...INDEN jeg brugte et par timer på nette med at lede..efter en Office 2000 SP1 DK..som skal installeres inden de efterfølgende..HHJJÆÆLLPPP
Avatar billede ptj_11 Forsker
25. april 2012 - 22:27 #21
Hej Tumben
Du har en heldig dag. Jeg har stadig servicepakken liggende.
Smid en mail med din private mailadresse til mig på min profil, så får du et link til Dropbox.
/ptj_11
Avatar billede tumben Novice
26. april 2012 - 13:07 #22
Super..har sendt en intern besked...eller ??? det er måske på den hotmail du vil ha den ?????
Avatar billede ptj_11 Forsker
26. april 2012 - 14:35 #23
Så er det ordnet med et link.
/ptj_11
Avatar billede tumben Novice
26. april 2012 - 15:05 #24
TUSIND TAK...sku lige finde ud af det med det udpakning...forstod ikke helt..de downloadede ca 600 MB....men den endelige office servicepack dyldte kun 200 et eller andet....så fårstår ikke rigtig hvorfor man skal pakke den ??? men ligemeget..SP1 er installeret og derefter SP3..så nu er det fjong..tak.. (desværre hjalp det ikke på mit problem...en gl maskine..hvor jeg exporterede til en *.pst fil...som så ikke kan importeres på den maskine jeg lige har lavet...med den officepakke + de samme servicepacks....siger noget med at " informationstjenesten for denne service er ikke defineret" eller også var det omvendt... ;-)..nå men TAK for venligheden ...uanset hvad er der brug for den servicepack...når man nu er en fattigrøv der ikke har råd til nye programmer :-)...ikke min maskine...jeg har office 2000 UK  hahha...kan man gi dig nogen points..eller noget respekt....kan ikke huske noget..lang tid siden jeg har været herinde...
Avatar billede 220661 Ekspert
28. oktober 2012 - 08:09 #25
Ptj_11 har du stadig filen liggende?
http://www.eksperten.dk/spm/971241#reply_7995880
Avatar billede ptj_11 Forsker
31. oktober 2012 - 02:45 #26
Sorry, jeg har lige været væk et par dage. Ja, jeg har stadig filen liggende.
Tumpen>> Det er lige meget med point, men du kan jo klikke på linket "Var denne tråd nyttig for dig", så vil den sikkert være nemmere for andre at finde.
/ptj_11