Avatar billede jesthe Nybegynder
10. oktober 2011 - 23:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ny budget bærbar

Hej.
jeg er på udkig efter en budgetbærbar som dog stadig kan spille spil i form af wow og lign.

er lidt lun på:
http://www.laptops.dk/product_info.php?cPath=44&products_id=4010

vil det være okay, eller er der andre alternativer der er værd at vælge istedet? prisklassen ligger desværre kun på de 3500-4000.

kan jeg evt finde en bedre pc som tilbudsjæger i forretninger som bilka osv?
Avatar billede mikaelch Novice
11. oktober 2011 - 14:05 #1
noget ligne dette her var nok et godt valg har mange ram  2 kerne og det hele http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=5182664
Avatar billede mikaelch Novice
11. oktober 2011 - 14:10 #2
jeg kan ikke se den er multi kerne 2 derved noget langsommer den du linker ellers mangler der lidt i produktbeskrivelsen derved vis ikke har er den jeg linker til det bedste køb 2 kerne betyder farten speed op ca 100%
Avatar billede Gydevang Nybegynder
11. oktober 2011 - 22:11 #3
Prøv at se på denne: http://www.medion.com/dk/electronics/prod/MEDION®+AKOYA®+P6631+Bærbar/30013008

Intel® Core™ i3-2330M Processor
NVIDIA® GeForce® GT 540M Grafikkort

Godt nok stadig 5% over budget hvis du bruger tilbuddet der kører hos MEDION.
Avatar billede jesthe Nybegynder
13. oktober 2011 - 00:13 #4
hej undskyld det sene svar. er onboard grafikkort ikke dårligt? Den pc jeg har fundet er dual core..
Pcen fra medion koster 6500 af hvad jeg an se, lidt for dyrt;-)
Avatar billede habalap Nybegynder
14. oktober 2011 - 18:29 #5