Avatar billede carsten_mo Praktikant
11. oktober 2011 - 10:24 Der er 4 kommentarer

Automatisk reset af mobil

Hej

Jeg har købt en motorola defy+ i tyskland som resetter en gang imellem så kun nødopkald er muligt før at jeg igen har indtastet pin. Kan det være simkortet som jeg har fra nanomobil selskabet som skaber problemet, og er der forskel på diverse simkort?.
Avatar billede Cypern Nybegynder
11. oktober 2011 - 10:43 #1
Er simkortet også fra Tyskland ?
Avatar billede carsten_mo Praktikant
11. oktober 2011 - 10:45 #2
Nej det er fra danmark, (Nanomobil) som bruger telenor nettet.
Avatar billede Cypern Nybegynder
11. oktober 2011 - 11:04 #3
For at du kan være helt sikker ville jeg nok teste den med et andet simkort. Det tyder på at din telefon har en periodisk fejl. Prøv at nulstille telefonen tilbage til fabriks indstillingerne og se om du stadigvæk får fejl. Det sidste alternativ jeg kan se er at din telefon mister kontakten til dit batteri og dermed vil have en simkode som under genopstart.
Avatar billede niklask Nybegynder
11. oktober 2011 - 12:06 #4
Jeg har også abonnement hos NanoMobil, og jeg har samme problem. Jeg troede bare det var min mobil der var gammel og ude af stand til at læse det engang imellem, men åbenbart ikke.