Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2011 - 20:19 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Findes der lovligt en side hvor man kan downloade Gratis musik

F.eks. musik som folk selv har lavet, og hvor der ikke er nået der hedder coda.

Der var engang en side på dansk, men den er væk nu :-(

Men hvis man selv laver musik og ligger det ud på nettet må det da være lovligt ikke.

Gerne en dansk side, og måske nogle udenlandske sider også

Jannick
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2011 - 20:36 #1
Avatar billede nator267 Nybegynder
14. oktober 2011 - 21:05 #2
Der er selvfølgelig TDC play, men det kræver at du har tdc net.
Hvis man selv laver musik og lægger det ud, lægger de det som regel ud på youtube, ellers når folk lægger deres egen musik (som de selv har lavet) ud på nettet så kan det være overalt så der er nok ikke en "lovlig" hjemmeside hvor du kan downloade musik gratis.

det skal så her på falderebet siges at det musik du downloader fra tdc play kun kan afspilles med internet forbindelse til et tdc net. Det er desuden ulovligt at konvertere filerne, men det afholder ikke særlig mange fra at konertere det alligevel. (Jeg har ikke gjort det)
Avatar billede Six Nybegynder
14. oktober 2011 - 21:21 #3
ps: Bandbase er det gamle "MyMusic.dk"
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2011 - 22:08 #4
Tak Fjappe.

Læg et svar, og jeg giver dig pointene.
Avatar billede Blueeyez Mester
14. oktober 2011 - 22:16 #5
#4 Synes da thundercat gav dig svaret på det du søgte?
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2011 - 01:23 #6
folk er lausy. er sgu træt af at hjælpe folk
Avatar billede Beach Mester
15. oktober 2011 - 05:37 #7
Kan nu heller ikke se hvorfor det ikke er thundercat der skal have en donation her. Det er for hulen da ham der kommer med et direkte link til det du søger!

Og når vi nu er i det sure hjørne, hvorfor er det så lige at nator267 mener at hans "svar" er det eneste rigtige og ligger sin kommentar som et svar og ikke en kommentar?

nator267--> Det er almen kutyme her på E, at man i en debat ligger sine indlæg som en kommentar, og når den rigtige løsning (i spørgers øjne) kommer frem så beder spørger den eller dem der har givet mest valuta for kronerne om et svar fra dem.

//B
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2011 - 09:46 #8
thundercat kom, med et svar så giver jeg dig point.

Og tak for hjælpen
Avatar billede Six Nybegynder
15. oktober 2011 - 13:18 #9
Ja det er helt klart thundercat der skal have point her. Min kommentar var udelukkende en tilføjelse, for at klarificere at bandbase er det gamle mymusic, som jeg synes at kunne læse mig frem til, var det spørger mente at kunne huske engang havde eksisteret :)
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2011 - 16:41 #10
svar
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2011 - 14:21 #11
svar
Avatar billede nator267 Nybegynder
18. oktober 2011 - 17:02 #12
slap lige lidt af mester er det nu ikke lovligt at trykke på den forkerte knap?
Avatar billede nator267 Nybegynder
18. oktober 2011 - 17:14 #13
-> Beach
Og nu hvor jeg er i det sure hjørne
hvorfor slår du så hårdt ned på folk ud fra små antagelser, jeg kommer med en kommentar og så siger du at det jeg mener det er "det eneste rigtige svar" som du så åh så genialt fremlægger det.

man prøver at hjælpe og bliver svinet til. sådan som jeg ser det opfører du dig umodent og uprofessionelt over at spørgeren (i dette tilfælde jannickhess) vælger en anden og at jeg trykkede på den forkerte knap og fremlægger min kommentar som et svar ved et uheld.

brok dig alt det du vil jeg er ligeglad og jeg har heller ikke i sinde at læse det du skriver
Avatar billede vejmand Juniormester
18. oktober 2011 - 17:25 #14
og at jeg trykkede på den forkerte knap

Hvilken knap ville du da have trykket på??????
Kommentar er jo markeret fra starten, så det.......
Avatar billede nator267 Nybegynder
18. oktober 2011 - 17:42 #15
Jeg forstår godt hvorfor du er forvirret nederst på din kommentar står der "skriv et svar" og "skriv en kommentar" det var der jeg trykkede forkert
Avatar billede vejmand Juniormester
18. oktober 2011 - 17:44 #16
Oki......:-)
Avatar billede Beach Mester
19. oktober 2011 - 02:09 #17
nator267-->
Du må sørme undskylde hvis jeg skriver til dine meget sarte øjne & øre, men det var ikke for at "slå hårdt ned" på dig eller andre, men ene og alene for at forklare dig hvordan tingene her på E fungere.

Det er desværre meget alm. at nye debatørere tager fejl af den måde tingene er skruet sammen på her på E.

Tror for øvrigt ikke alle andre læser mit indlæg som om at jeg "sviner dig til" for at bruge dine egne ord.

Så prøv venligst lige at klappe hesten en gang mere inden du drøner i blækhuset og beskriver hvor uretfærdigt du bliver behandlet fordi du laver en fejl og andre så gør dig opmærksom på dette.

Nu siger du det er en fejl at du har oprettet dit indlæg som et svar, fred være med det og nu har du vel så lært at det kan medføre brok fra andre brugere. Men du kunne jo også være en af de mange brugere der konsekvent ligger alle deres debatindlæg som svar, i håb om at en nybegynder ryger i fælden og acceptere.

Kan godt se du ikke har været med på linjen her så længe (Juni2011) og derfor nok hører til den del af folk der laver en brøler som denne, men da vi ikke kender hinanden for andet end mit fjæs og dit blanke ansigt så kan jeg af gode grunde ikke med sikkerhed vide om du er den ene eller den anden.

Til en anden gang så bør du nok lære at acceptere, at nogle mennesker her på E siger deres mening om tingene uden at pakke dem spec. godt ind, og du må sgu tage det sprog med uden at du føler at folk virkelig ønsker at slå dig oven i hovedet med en jernkølle bare fordi man kvajer sig fra tid til anden.

Alle laver en fejl en gang imellem, nogle acceptere det bare, andre bliver mopset og andre igen bliver glade for at nogle gør en  opmærksom på problemet så man til en anden gang kan rette op;-)

God onsdag til dig

//B