Avatar billede heymaria Nybegynder
16. oktober 2011 - 19:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

mit internet

HEJ ALLE JER!!!
jeg har en Medion E1210 bærbar.
Jeg er meget glad for den, problemet er.
når jeg starter den går der 5-6 min før internet ikonerne kommer frem og jeg kan begynde at bruge den.
Jeg aner virklig ikke hvad jeg skal gøre har prøvet slow pc figter havde 3 fejl.
cclener har jeg renset med.
jeg har også valgt programmer fra når den starter op.
Er der nogen der kan hjælpe mig?
Skær de gerne ud i pap da jeg ikke aner så meget om computer..
Giver 30 point, hvis i fortæller mig hvordan jeg giver dem( jeg er nu)
Håber på masser af hjælp..
på forhånd tak
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. oktober 2011 - 19:26 #1
Velkommen til eksperten.dk :)
Dette forum kan være svært at finde ud af, men tager man sig tid når spørgsmålet skal oprettes, er det faktisk ikke så svært alligevel :)

Når du opretter spørgsmål i denne kategori står der:
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For a få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!

Ved at du bruger den rette kategori, får du hurtigere svar.
Se bl.a. www.eksperten.dk/faq#faq-2-2

[b]Jeg vil anbefale at du bruger www.eksperten.dk/spm/Hardware/PC.

Inden du opretter nyt spørgsmål er det vigtigt at du lukker dette spørgsmål først. Se her hvordan: www.eksperten.dk/faq#faq-4-2
Avatar billede heymaria Nybegynder
16. oktober 2011 - 19:38 #2
okay hvordan sletter jeg præsicst dette tråd?
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. oktober 2011 - 19:43 #3
Det kan du ikke.
Bare opret igen :)
Avatar billede heymaria Nybegynder
16. oktober 2011 - 19:45 #4
Har jeg gjort..