Avatar billede ea4000 Praktikant
21. oktober 2011 - 15:47 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2000 - problem med at starte

Jeg har pludselig fået en fejl når jeg skal starte Outlook 2000 op.
Fejlen består i, at Outlook siger, at der er en fejl i pst.filen og at man lukke alle programmer, der bruger postfunktioner og bruge reparationsværktøj til Indbakke.

Hvordan finder jeg dette reparationsværktøj??
Avatar billede giweo Juniormester
21. oktober 2011 - 15:50 #1
Prøv at slette filen  (eller omdøb den så du kan "spole tilbage"

Ved at fjerne pst filen, tvinger du Outlook til at skabe en ny.
Avatar billede ea4000 Praktikant
21. oktober 2011 - 15:51 #2
Ja, men jeg vil gerne have indholdet af den "gamle" PST-fil med over i den nye.
Avatar billede giweo Juniormester
21. oktober 2011 - 15:56 #3
Prøv tricket, med at fjerne filen  - du kan jo altid flytte den tilbage hvis det ikke virker.

Når du så har tvunget Outlook til at danne en ny, kan i i menuen, prøve at vælge "import" og så genindlæse din gamle pst fil
Avatar billede helt83 Nybegynder
21. oktober 2011 - 15:59 #4
Jeg vil nok ikke lige slette .pst filen eftersom dine mail´s ligger i denne. I kontrol panel ligger der et punkt der hedder post, vil nok kigge der hvis jeg var dig ;O). prøv at starte outlook fra køre med outlook.exe /safe, her starter outlook i fejlsikret tilstand.
Avatar billede giweo Juniormester
21. oktober 2011 - 16:01 #5
Jeg foreslog også en "omdøb" - hvis der nu er noget i pst filen der skal gemmes
Avatar billede helt83 Nybegynder
21. oktober 2011 - 16:01 #6
Avatar billede helt83 Nybegynder
21. oktober 2011 - 16:03 #7
LEngelhart ikke for at være Rasmus modsat men hvad starter dit første indlæg med citat "Prøv at slette filen"

mvh
helt83
Avatar billede giweo Juniormester
21. oktober 2011 - 16:06 #8
..  (eller omdøb den så du kan "spole tilbage"
Avatar billede ptj_11 Forsker
22. oktober 2011 - 15:48 #9
Prøv at reparere din pstfil med "Scanpst.exe". Den finder du ved at søge din HD igennem.
/ptj_11
Avatar billede helt83 Nybegynder
23. november 2011 - 07:46 #10
Har du fået løst dit problem, husk at lukke dit spørgsmål og del point ud hvis der er nogle der skal have point.