Avatar billede Kimsens Nybegynder
22. oktober 2011 - 13:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Betaling af apps (android)

Hvilke (andre) muligheder findes der for at betale for apps (android)
som jeg opfatter det, skal de betales via en gmail,
altså oplyse kort info gennem gmail !

forleden fik jeg besked om at der have været "besøg" på min gmail fra en kinesisk hjemmeside, !!
så det virker ikke særligt betryggende,

kan det evt. betales med paypal eller andre mere betryggende metoder, ?

hvordan lukker / afslutter man et spørgsmål ?
synes det ser lidt omstændigt ud, :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. oktober 2011 - 13:46 #1
Betaling: www.google.com/support/androidmarket/bin/topic.py?topic=1046718

hvordan lukker / afslutter man et spørgsmål ?
synes det ser lidt omstændigt ud, :)

Man accepterer de svar der er kommet. Er der ikke kommet svar, beder man om et hvis man har fået hjælp og accepterer det svar der kommer.
Har man ikke fået hjælp, lukker man ved at lægge et svar, hvor man husker at skrive løsningen, og accepterer eget svar.
Kig også: www.eksperten.dk/faq
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. oktober 2011 - 13:47 #2
Du får lige et svar, for det jeg har skrevet er svaret :)
Avatar billede Kimsens Nybegynder
22. oktober 2011 - 14:52 #3
Hm, skal det forståes sådan at det kun er muligt gennem en google gmail konto, ?

det er den jeg synes virker lidt usikker, !
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. oktober 2011 - 15:29 #4
Betaling foregår via det betalingskort du har, som du sætter op her: https://checkout.google.com

Lav password om til din Gmail hvor du blander små og store bogstaver og smider tal ind i mellem.
Avatar billede Kimsens Nybegynder
23. oktober 2011 - 21:55 #5
Jamen tak for det :)

det virker bedre end jeg havde regnet med,
ser ud til at kort-info skal tastes ind for hver køb/betaling,
-- meget betryggende.