Avatar billede Wesser Nybegynder
28. oktober 2011 - 23:17 Der er 3 kommentarer

Stifinder lagger?

Mir problem er at Windows Stifinder pludselig og uden synlig årsag pludselig kører ekstremt langsomt.

Hvis jeg åbner et vindue kan der snildt gå flere minutter før det rent faktisk åbner.

Jeg skulle være virusfri. (Har norton). Er der en eller anden indstilling e.l. der er gået i ged for mig?

Råd ønskes
Avatar billede ptj_11 Forsker
29. oktober 2011 - 04:04 #1
En meget typisk årsag til lang tid om at skifte vindue, både i stifinder og andre vinduer, der kan vise drev/mapper og filer er, at der er store mapper på drevet, eller at der er flere mappede drev på maskinen.
/ptj_11
Avatar billede olf Nybegynder
29. oktober 2011 - 09:58 #2
Har du for nyligt haft adgang til et netværksdrev som du ikke længere har adgang til? Så kan den også bruge tid på at prøve at finde det.
Avatar billede Chewie Novice
22. november 2011 - 21:09 #3
@olf det var årsagen da jeg havde samme problem så det er rigtig godt bud