Avatar billede simsen Mester
30. oktober 2011 - 20:29 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Eksperten.dk og plugin-container

Hej,

Når jeg logger på eksperten.dk så kører min FF's plugin-container.exe i vejret, og den stopper ikke. Brugt Memory bliver ved med at stige........Indtil den når omkring 8-900.000K - så er det så slemt, at jeg ikke kan andet end slå firefox ihjel. Jo mere den stiger, desto sværere er det for mig at skrive noget i det her tekstfelt.  Bare den tid, jeg har været her nu, er den steget fra 35.000K til 290.000K......for den her korte besked.

Hvad kan jeg gøre ved det....så jeg ikke er nødt til at logge af eksperten.dk hvert andet øjeblik? :-)
Avatar billede jokkejensen Novice
30. oktober 2011 - 20:33 #1
det samme sker her, bare den stopper ved 1.9 GB :)
Avatar billede The_Buzz Novice
30. oktober 2011 - 20:36 #2
Samme sker for mig på andre sider med firefox - derfor er jeg skiftet til Google Chrome. Det kører jo bare.
Avatar billede jokkejensen Novice
30. oktober 2011 - 20:41 #3
bruger den også kun til udvikling, den stinker efterhånden :)
Avatar billede 220661 Ekspert
31. oktober 2011 - 16:01 #4
Har ingen problemer her. Den står på 19580 kb konstant
Avatar billede simsen Mester
01. november 2011 - 15:47 #5
Dejligt at vide, jeg ikke er alene. Men det giver mig jo så desværre ikke nogen løsning til problemet :-)
Avatar billede jokkejensen Novice
01. november 2011 - 16:18 #6
min er stoppet efter sidste flash update, prøv at acceptere den, eller den er kun på 83K efter at have kørt hele dagen :)

/J
Avatar billede Vandreren Novice
01. november 2011 - 16:56 #7
Hvad kan jeg gøre ved det....så jeg ikke er nødt til at logge af eksperten.dk hvert andet øjeblik? :-)

Hehe, er vedvarende aflogning indtil videre din foretrukne løsning?

Et par forslag:

Installer NoScript i din Firefox.

Afslut plugin-container.exe, enten manuelt eller vha. script.

Opret en policy, der forhindrer plugin-container.exe i at blive eksekveret.
Avatar billede jokkejensen Novice
02. november 2011 - 09:53 #8
"
Opret en policy, der forhindrer plugin-container.exe i at blive eksekveret. "

What ???

Så kan han ikke afvikle flash og andre typer der afvikles i den process ?

Han kan sige at flash og de andre typer skal afvikles af firefox processen i about:config, men det hjælper ikke ret meget.
Avatar billede Vandreren Novice
02. november 2011 - 13:11 #9
Bør jeg være flatteret over, at dit melodramatiske What ??? kun angår det ene af mine tre forslag?
Avatar billede jokkejensen Novice
02. november 2011 - 13:34 #10
Syntes bare det svarer lidt til

"min pc bruger mystisk meget ram"

-> "så sluk den".

/J