Avatar billede nickilys Nybegynder
31. oktober 2011 - 13:50 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Asus Bærbar og Battlefield 3

Hey jeg har købt en Asus g74xs for ca 2 månders tid siden nu.
jeg ville lige høre burde den ikke kunne køre bf3 sådan uden problemer?. i medium/høj grafik ?

maskinen byder på.

OS-navn    Microsoft Windows 7 Home Premium
Version    6.1.7601 Service Pack 1 Build 7601
Anden OS-beskrivelse     Ikke tilgængelig
OS-producent    Microsoft Corporation
Systemproducent    ASUSTeK Computer Inc.
Systemmodel    G74Sx
Systemtype    x64-based PC
Processor    Intel(R) Core(TM) i7-2630QM CPU @ 2.00GHz, 1995 Mhz, 1 Kerne(r), 2 Logisk(e) processor(er)
BIOS-version/dato    American Megatrends Inc. G74Sx.202, 15-08-2011
SMBIOS-version    2.6
Windows-mappe    C:\Windows
System-mappe    C:\Windows\system32
Startenhed    \Device\HarddiskVolume2
Landestandard    Danmark
Abstraktionslag for hardware    Version = "6.1.7601.17514"
Tidszone    Rom, normaltid
Installeret fysisk hukommelse (RAM)    16,0 GB
Fysisk hukommelse i alt    16,0 GB
Tilgængelig fysisk hukommelse    12,8 GB
Virtuel hukommelse i alt    32,0 GB
Tilgængelig virtuel hukommelse    28,5 GB
Plads til sidefil    16,0 GB
Sidefil    C:\pagefile.sys.
Avatar billede jokkejensen Novice
31. oktober 2011 - 13:52 #1
Det er yderst vigtigt med "frostbite 2" enginen, at du har noget GPU at trække på, en god CPU og Ram er ikke nok.

Hvad grafikkort er der i den fætter ?

/J
Avatar billede The_Dingo666 Nybegynder
31. oktober 2011 - 13:53 #2
Jow det burde på ingenmåde at være problem for den her maskine at kører BF3 i aller højeste kvalitet!!
Avatar billede jokkejensen Novice
31. oktober 2011 - 13:53 #3
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=637933#extra

Hvis du har et 560M deri også, så vil du kunne afvikle det nogenlunde i 1920x1080.
Avatar billede The_Dingo666 Nybegynder
31. oktober 2011 - 13:55 #4
Det burde da kunne kører det flydende hvis det er dette grafik-kort der i, hhv til: http://www.notebookcheck.net/Mobile-Graphics-Cards-Benchmark-List.844.0.html
Avatar billede nickilys Nybegynder
31. oktober 2011 - 13:58 #5
hov ja grafik kotet er et geforce gtx 560m 3gb GDDR5

men nu har jeg prøvet at spille bf3 på den. men kan kun lige! køre spille på low grafik :(
Avatar billede jokkejensen Novice
31. oktober 2011 - 14:01 #6
husk at sætte noget mere power på, ik kør balanceret eller strømbeparende..

Den burde kunne klare det nogenlunde, i værste fald, så spar lidt på det fullHD 1920 opløsning - det koster virkeligt ressourcer.

Jeg kan også godt afvikle det med en 40-50 fps, på en i7, 16gb ram, ssd men et 580GTX - FullHD

/J
Avatar billede The_Dingo666 Nybegynder
31. oktober 2011 - 14:02 #7
Det lyder som om du har fejl installeret nogle drivers eller lign for med den maskine burde du kunne kører spillet i den allerhøjeste opløsning, som spillet kan køre...
Avatar billede nickilys Nybegynder
31. oktober 2011 - 14:06 #8
kan men tjekke det på nogen nem måde ? :)
Avatar billede nickilys Nybegynder
31. oktober 2011 - 14:09 #9
og jeg har kørt med fuld power "High Perfomance"
Avatar billede jokkejensen Novice
31. oktober 2011 - 14:28 #10
Altså nu er anbefalet system krav jo netop et 560, så jeg tvivler på det nogensinde kommer til at køre perfekt. Og du vil altid miste noget power når det er en bærbar. Prøv at sætte opløsningen ned, så sparer du mange % for hver gang du sætter det et hak ned, sørg for at holde den i 16:9 aspect. ex 1680x1050
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2011 - 16:20 #11
prøv at hente game booster fra iobit
den slår alt farveladen fra mens du spiller og starter den op igen bagefter

den er gratis så hvis den ikke skulle få det til at virke afinsatllerer du den bare

http://www.iobit.com/gamebooster.html

m.v.h
Avatar billede nickilys Nybegynder
01. november 2011 - 14:52 #12
jeg slettede alt og geninstallere windows så virkede det helt fint. køre spillet uden problemer :). men ellers tak for hjælpen.