Avatar billede lekruse Nybegynder
04. august 2001 - 12:15 Der er 7 kommentarer

Syncronisering af mapper - og hvorledes man fjerner denne

Jeg har en bruger som anvender syncronisering, dette havde han dog ikke fortalt mig inden jeg flyttede alle brugermapper til en ny server!
Så problemmet er nu at den gamle syncroniserings opsætning bliver ved med at være aktiv - selvom vi deaktiverer den - ligeså snart at vi åbner sync-instillingerne igen, ja så findes den stadig væk, og den bliver ved med at prøve at synce med den gamle server og kan ikke finde stien (klart den er jo væk).

Er der nogen som har haft samme problem - og hvordan løste I det ? Eller er der nogen som bare har løsningen???
Avatar billede goulduck Nybegynder
04. august 2001 - 13:30 #1
Er det ikke bare at gå ind i den synkroniseret mappe og så slå det fra der?

(Har ikke rodet med synkronisering før)
Avatar billede farout Nybegynder
04. august 2001 - 20:46 #2
okie i windows 2000 er der noget der hedder offline files and folders

1. upload mappen der skal være sync på til serveren og slet den fra arbejdsstationen

2. del den uploadede mappe og angiv de rigtige brugerettigheder til brugeren han skal haver read/write

3. på clienten går du i folder options og enebler offline folders derefter browser du dig frem til den delte mappe på serveren der indeholder filerne højre klik på den og vælg make available offline

det er såment det hele

\\\\Tonny
Avatar billede lekruse Nybegynder
04. august 2001 - 21:28 #3
Probelemmet er jeg jeg har flyttet de filer og mapper som var sat til offline syncronisering - og jeg kan _ikke_ få fjernet den syncronisering som findes til det gamle! Hver gang man fjerne den, så er den der igen næste gang man åbner offline settings.
Avatar billede farout Nybegynder
04. august 2001 - 22:33 #4
det er da lige meget bare gør som jeg har skrevet så lave du en ny
Avatar billede lekruse Nybegynder
04. august 2001 - 22:36 #5
jammen den nye er lavet, det er sku ikke det der er problemmet. Problemmet er at få fjernet den gamle.
Avatar billede osj Nybegynder
05. august 2001 - 00:45 #6
Gå i \"start\" og i \"run\" og skriv \"mobsync\" her kan du bestemme hvad du vil lave en sync af eller hvad du ikke vil have sync på.
Avatar billede farout Nybegynder
05. august 2001 - 00:52 #7
nå er det det hele så tag dog og fjern skidtet