Avatar billede schua Praktikant
04. november 2011 - 16:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Conflictede i Dropbox

Hej Eksperter

Jeg har et problem, jeg sidder som projektleder i et studie projekt. Til dette benytter jeg MS Project 2010. Jeg har et problem, når jeg gemmer det i dropbox, og andre går ind og ændre i så får jeg en conflictede. Er der nogle måder hvorpå jeg kan undgå dette problem?

Hvis der er nogle der ved hvordan, man evt. kan sætte MS Project op sådan at det kan fungere online, eller kender til et online projek styrrings værktøj, så hører jeg gerne fra jer.
Avatar billede foodear Praktikant
05. november 2011 - 09:27 #1
Point ude: 6850 ???

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/schua

Du skal nok ikke forvente hjælp, når du ikke vender tilbage til dine spørgsmål ....
Avatar billede schua Praktikant
13. december 2011 - 13:35 #2
løst