Avatar billede mikjaer Praktikant
04. november 2011 - 18:03 Der er 8 kommentarer

En dygtig ASP Koder til en hurtig opgave

Hejsa

Jeg har en ASP Classic Opgave der tager et par timer for en der har prøvet det før, der skal rettes i eksisterende kode. Jeg bruger ofte freelancere så hvis du er dygtig er der muligvis potentiale for at længere samarbejde.

Send en e-mail til mikkel@mikjaer.com indeholdende :

- 1 cv eller lign. beskrivelse over dine evner
- Din timepris
- Din Skype adresse

Så kigger jeg dem igennem kontakter dig hvis jeg vurderer der er et match. Jeg gir en bonus hvis det lykkedes at finde en som kan nå at lave det i weekenden :-)
Avatar billede sifuentes Nybegynder
04. november 2011 - 20:29 #1
Er der noget galt med de ASP programmører der annoncere i telefonbogen?
Avatar billede blankigen Nybegynder
05. november 2011 - 08:51 #2
Hej sifuentes
Jeg forstår ikke din kommentar. Kan du ikke uddybe den ?
//blankigen
Avatar billede sifuentes Nybegynder
05. november 2011 - 13:07 #3
1. Det kunne være du havde haft nogle kedelige oplevelser med firmaer der optræder i tlf.bogen, og som du ville dele med folket?
2. Henleder jeg opmærksomheden på at løsningen måske kunne findes i tlf.bogen.
Avatar billede blankigen Nybegynder
05. november 2011 - 21:35 #4
Hvor ser jeg 'telefonbogen' ? Jeg forstår ikke din kommentar. Mener du de gamle dags telefonbøger fra de forrige årtusinde, eller er det et skjult sted her på www.eksperten.dk ?
Avatar billede sifuentes Nybegynder
05. november 2011 - 21:59 #5
En bog indeholdende adskillige numre på telefonapparater er rigtignok en telefonbog. At slå op i en sådan bog, er i dag 4. klasses pensum i den danske folkeskole. Og for elever der kan læse i forvejen, afsætter man ca. 2-3 lektioner, så sidder den kompetence fast.
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2011 - 23:23 #6
Hej Mikkel.

Det kan jeg godt hjælpe dig med, sender en mail.

Mvh. Jonas
Avatar billede blankigen Nybegynder
06. november 2011 - 09:44 #7
Fnis, du er vist en rigtig spøgefugl, sifuentes ;-)
Avatar billede claes57 Ekspert
06. november 2011 - 19:39 #8
til spørger - du bør også skrive til dem, du ikke vil have - bare så de ved, at du har 'tænkt' og ud fra en mail har kasseret dem.