Avatar billede Galatasaray2 Nybegynder
05. november 2011 - 23:21 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

apple store / bestilling af Iphone 4s

Hej Folkens :)
Jeg har idag bestilt en iphone 4s gennem apple store (apple.com/dk) og kom dog lige i tanke om..... selvom jeg bestiller derfra, er min iphone så ikke på dansk når jeg modtager den? den er vel ikke på engelsk?

Hilsen Galatasaray2
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. november 2011 - 23:28 #1
Jo den er på dansk, hvis du bestiller på den danske Apple Store.
Avatar billede Galatasaray2 Nybegynder
05. november 2011 - 23:29 #2
Okay tak.. men så er der vel dansk apple store, når jeg har bestilt den på apple.com/dk?
Avatar billede Galatasaray2 Nybegynder
05. november 2011 - 23:30 #3
Okay tak.. men så er der vel dansk apple store, når jeg har bestilt den på apple.com/dk?
Avatar billede Galatasaray2 Nybegynder
05. november 2011 - 23:40 #4
Okay tak.. men så er der vel dansk apple store, når jeg har bestilt den på apple.com/dk?
Avatar billede jakobdo Ekspert
06. november 2011 - 07:29 #5
Altså du handler jo stadig hos apple.com, men de kan se du kommer fra dk, og derfor videresendes du til /dk og dermed får du også en dansk telefon.
Så ja, du kan godt sige det er dansk apple store.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. november 2011 - 12:05 #6
#4
Kan du da ikke se at siden er på dansk????
Avatar billede jakobdo Ekspert
06. november 2011 - 12:29 #7
Omvendt...
Jeg tror faktisk ikke der er forskel på en telefon købt via "dk", "uk", "us" etc...
Alt bliver styret, når du vælger sprog under opsætningen.
Der er jo ikke et fysisk keyboard, som skal tage hånd om æøå eller ej.
Så derfor kan du være ligeglad. :o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. november 2011 - 13:01 #8
#7 er faktisk det rigtige svar.
Avatar billede Galatasaray2 Nybegynder
06. november 2011 - 23:29 #9
Okay mange tak jakobdo :))