Avatar billede Simonvoss Nybegynder
07. november 2011 - 15:04 Der er 8 kommentarer

PC fryser når jeg åbner internettet eller andre programmer der bruger nettet

Hej eksperter

Jeg har det problem at min PC fryser når jeg åbner internettet eller andre programmer der bruger nettet. Hvis der er nogle der ved hvordan mand kan fikse det så please svar.

Tak på forhånd :D
Avatar billede 220661 Ekspert
07. november 2011 - 16:27 #1
Hej simon og velkommen.
bliver der skrevet en fejl?
Hvilket system kører du?
Kontroller hvad der skrives i sysemloggen.
Du højreklikker på computer-administrer-logbog.
Hvilke fejl rapporteres?
Avatar billede Simonvoss Nybegynder
07. november 2011 - 17:18 #2
Nej der bliver ikke skrevet fejl

windows 7

en masse sidebyside og en masse service control manager
Avatar billede 220661 Ekspert
07. november 2011 - 17:25 #3
Hmm.
Har du prøvet at tjekke disken for fejl?
Har du rodet på nettet hvor der kunne være mulighed for du har fået "snavs" på disken?
Prøv at scanne den med denne her:

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.filehippo.com/download_malwarebytes_anti_malware/download/c4ad40bd8c9c8bb8547419e98b8861e4/

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen. Kopier loggen herind.
Mht.: Vista/Win7 - HøjreMusseTast - "Kør som Administrator..."
Avatar billede Simonvoss Nybegynder
07. november 2011 - 17:28 #4
kan jeg ligge programmet over på et usb drev og så ligge den over på computeren? jeg bruger nemlig en anden pc nu, da den anden jo ikke kan komme på nettet
Avatar billede Simonvoss Nybegynder
07. november 2011 - 17:28 #5
jeg haar også lige set at der er en fejl i disken. det står i logbogen
Avatar billede 220661 Ekspert
07. november 2011 - 17:31 #6
Kan den køre fra fejlsikret tilstand?
Avatar billede 220661 Ekspert
07. november 2011 - 17:32 #7
#5 Fejl? Er det en fysisk fejl, eller er det en fejl i filsystemet?
Avatar billede 220661 Ekspert
07. november 2011 - 17:35 #8
#4 ja du kan godt hente det over på en usb pind, og så herefter installere på den syge pc. Problemet er dog måske at du ikke kan hente opdateringen før du scanner.
Prøv at starte i fejlsikeret tilstand med internetforbindelse når du installerer Malwarebytes.