Avatar billede peterlindberg Nybegynder
10. november 2011 - 12:56 Der er 1 kommentar

Mediecenter

hey til jer alle..

jeg står og gerne vil have lavet et mediecenter anno 2011 :-)

mine tanker går på at jeg vil have en win 7 maskine med installeret boxee software på, men spørgsmålet er om man kan optage tv derigennem? da jeg nemlig godt kunne tænke mig at kunne optage tv

hvad skal jeg købe / bruge

ønsker selvfølgelig som altid stadig et mediecenter så billigt som muligt...
Avatar billede Blandy Praktikant
10. november 2011 - 13:53 #1
DU skal bruge et tv tuner kort i din maskine hvis du skal modtage tv signal.