Avatar billede rynke10 Novice
11. november 2011 - 03:57 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2009 kontaktpersoner

Jeg vil gerne slette en mail adresse i outlook. Det er jo nemt nok hvis den står i min kontaktliste, men det er ikke der det generer mig.
Når jeg skriver f.ex. pet i feltet kommer forslag til adresser der passer til, f.ex. peter@hansen. Gamle adresser jeg har indtastet kommer så frem og jeg kan vælge fra listen. Problemet er at hvis jeg har skrevet en email forkert, eller indtastet en gammel email som ikke længere er gyldig, kommer de også frem i listen.

Hvor kan jeg finde den liste og slette de data jeg ikke vil have frem længere?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
11. november 2011 - 08:32 #1
Rent teknisk, ligger adresserne i en fil med endelsen NK2 i din "Dokuments and settings" mappe.

Men du vil vel gerne beholde dem der ikke er forkerte?

Det letteste du kan gøre, er at bladre ned til den forkerte adresse, og trykke på tasten "Delete" - vupti, så er den væk...
Avatar billede rynke10 Novice
11. november 2011 - 12:02 #2
Damm, jeg mente ellers at jeg engang havde set en liste over gemte adresser i Outlook, men det var jo endda meget nemt. Jeg havde prøvet at højreklikke, men glemte det mest simple.

Tak for hjælpen og smid svar.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
11. november 2011 - 12:35 #3
Ja, jeg har selv været på den, så jeg forstår din fornemmelse af "WTF" ;-)