Avatar billede Henrik3400 Nybegynder
13. november 2011 - 10:17 Der er 9 kommentarer

Hvordan nulstiller jeg min ASUS computer?

Hej jeg har en asus all in one pc og den ser sådan her ud
http://www.google.dk/imgres?q=asus+all+in+one+23+tommer&um=1&hl=da&client=safari&sa=N&tbo=d&tbm=isch&tbnid=4WVhirzqGjYnMM:&imgrefurl=http://compreviews.about.com/b/2011/07/27/asus-updated-their-23-inch-multitouch-all-in-one.htm&docid=FtF83gCeiIDjEM&imgurl=http://0.tqn.com/d/compreviews/1/0/w/P/ASUS-Eee-Top-ET2400.jpg&w=200&h=200&ei=P4q_TonvJ-aA4gSy06W7BA&zoom=1&biw=1024&bih=672

Jeg vil gerne vide hvordan jeg kan nulstiller hele systemet altså sådan ligsom da jeg havde købte den og brugte den første gang. På forhånd tak for hjælpen! :)
13. november 2011 - 10:21 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Og er den 'født' med dette system ?
Avatar billede haverslev Novice
13. november 2011 - 10:53 #2
Kommer lidt an på dit styresystem, men
Asus køre normalvis med, at du blot skal trykke på F9 tasten Under opstart af computeren og du vil komme i recovery consollen.
Avatar billede Henrik3400 Nybegynder
13. november 2011 - 11:18 #3
Det er windows 7 den kører
Avatar billede Henrik3400 Nybegynder
13. november 2011 - 11:18 #4
Ja den er født med windows 7
Avatar billede Henrik3400 Nybegynder
13. november 2011 - 11:19 #5
Hvad skal jeg ved recovery controllen?
Avatar billede haverslev Novice
13. november 2011 - 12:02 #6
Du skal ikke lægge svar - det er til løsning og pointgivning

Nu har jeg ikke en Asus masine i nærhed og kan kun udfra hukommelsen sige noget om de ting du kan vælge.
Men på dansk vil det svare til dette, ellers må du lige skrive de muligheder der er herind

Hvis ingen af ​​de følgende gendannelsesindstillinger er valgt, vil computeren bare genstartes og indlæse Windows fra harddisken

Den første partition bliver slettet (de andre forbliver intakt) og system partitionen C: vil blive oprettet.

Denne indstilling fjerner alle partitioner fra harddisken og opretter et nyt system partition C:.

Denne mulighed fjerner alle partitioner fra harddisken og skaber to nye partitioner C: (60% af drevets lagerkapacitet) og D: (40%).
Avatar billede haverslev Novice
13. november 2011 - 12:04 #7
hmm.
​&#8203 = Følgende Gendannelsesindstillinger
Avatar billede Henrik3400 Nybegynder
13. november 2011 - 22:46 #8
Tak jeg fik den nustillet! :)
Avatar billede haverslev Novice
14. november 2011 - 08:26 #9
Fint, husk at lukke spørgsmålet:
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3