Avatar billede mcgoat Nybegynder
13. november 2011 - 14:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dårlig Hdd

Hej. Har en dårlig HDD. Chkdsk finder altid en masse fejl på den, og den kører utroligt langsomt. Findes der et program der kan rette, eller lukke de dårlige sektorer helt af? Helst et gratis program.

Cheers
Avatar billede richardjensen Seniormester
13. november 2011 - 15:04 #1
'COMODO' kan muligvis hjælpe dig.
Avatar billede chalde Seniormester
13. november 2011 - 15:38 #2
Bad Sectors er et tegn på at den er ved at stå helt af, så tag hellere en backup af det der er vigtigt p den og køb en ny.
Det er kun et spørgsmål om tid før der kommer flere bad sectors eller den står helt af.

Mht. rettelse, så kan du bruge "chkdsk /F /R".
Avatar billede Slettet bruger
13. november 2011 - 18:34 #3
Prøv at teste med Harddisk sentineltel. Den er ikke gratis, men du kan sagtens prøve den alligevel. http://www.hdsentinel.com/dl.php
Avatar billede mcgoat Nybegynder
15. november 2011 - 14:58 #4
Prøvede hdsentinel som sagde at hdd kun var 5% i orden. så tror bare jeg køber en ny og smider i. tak for hjælpen og smid et svar :-)
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2011 - 22:11 #5
OK:)