Avatar billede runeneesgaard Nybegynder
13. november 2011 - 14:55 Der er 1 løsning

Premiere Pro strækker tiden på musikken i mit projekt

Når jeg smider noget musik ind i mit Premiere Pro projekt, afspilles det fint, men hvis jeg hiver det ned på min timeline bliver tracket stretched, som om Premiere Pro vil have nummeret til at blive længere. Dvs. langsommere BPM og "dybere" lyd. Hvordan filan får man programmet til at lade være med det? :) Jeg har burgt Premiere Pro mange gange før, men aldrig været ude for det her problem.

Jeg har prøvet med forskellige numre (et fra iTunes Store og et hjemmelavet) og forskellige presets, men lige lidt hjælper det.

Håber, nogen kan hjælpe!

- Rune
Avatar billede runeneesgaard Nybegynder
14. november 2011 - 17:47 #1
Jeg fandt ud af, at dette problem kun optræder når Apple's Garageband er åbent samtidig, selvom de to programmer ikke har nogen relation til hinanden eller linker nogle filer imellem sig. Men hver eneste gang, jeg åbner Garageband, kan Premiere Pro ikke længere afspille musik ordenligt.

Jeg aner ikke hvorfor.