Avatar billede Madshovgaard Nybegynder
14. november 2011 - 21:04 Der er 1 kommentar

Hjælp mig med en ny laptop

Jeg skal flytte til Kina efter jul i nogle måneder, og har derfor overvejet at købe en ny laptop, da jeg skal derover og undervise som lærer og bare gerne vil have noget nyt der virker! Men jeg har ikke frygteligt meget forstand på det. Jeg har heller ikke et særlig stor budget, men har fundet denne: http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=4134

Er I5 ikke en udemærket processer? 1 GB grafikkort, 4 GB ram og 640 GB harddisk!?

Den skal bruges til hovedsagligt skolearbejde (lektionsforberedelser) og så ellers surf, billeder, video og (mindre) spil i fritiden.

Får jeg meget computer for 4000 i den der HP ? Og hvis ikke, har I så nogle bedre forslag? Hvis vi kunne holde os på max 4000 ville det være eminent !

Mange hilsner Mads
Avatar billede CBC1985 Nybegynder
15. november 2011 - 11:53 #1
hvis det er bare det du skal bruge den til, kan den fint klare
jobbet.
når du ikke skal bruge til at spille men abj vil jeg
sige det er udmærket valg.