Avatar billede Slettet bruger
16. november 2011 - 18:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ideer til produkt

Hej

I behøver kun at komme med nogle ideer, til hvad vores produkt kan være, til projektet.

Vi har om fedme, men er der ikke et relevant, godt og kreativt produkt til det, jeg håber i kan hjælpe mig med det.

Og så får i 200 point for det ;)

KH mig
Avatar billede vejmand Juniormester
16. november 2011 - 18:56 #1
Ikke forstået??????
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2011 - 19:14 #2
Jeg mener at jeg skal finde et produkt til vores projekt.
En ting vi selv har produceret, med vores egne hænder. Jeg er ude efter ideer til hvad det kunne være. Vi har om fedme

HAr du nogle ideer til hvad produktet kunne være?? du kan få 200 point for det :)
Avatar billede wappa Nybegynder
16. november 2011 - 19:17 #3
Forklarer dig tydeligere
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2011 - 19:23 #4
Jeg spørger m der er nogen herinde, der har nogle ideer til, hvad vores produkt kan være.

Det er på skolen, vi skal lave et projekt. og vi skal også have et produkt, til projektet.

men vi kan ikke finde på hvad produktet skal være.

Derfor spørger jeg jer nu om i har nogle ideer til hvad vores produkt kunne være.

Noget vi selv skal have lavet ud af vores egne hænder. og det skal være et produkt om fedme.

har i nogle ideer til det, det er det eneste jeg spørger om.

I kan få 200 point.

men det er den der kommer med den bedste ide, jeg giver de point ;)

så kom med ideer hvis i har nogle :)

Vi har om fedme :)
Avatar billede vejmand Juniormester
16. november 2011 - 19:31 #5
Er det en fitness maskine af en art du søger, eller hvad?

Jo mere præcis du stiller spørgsmålet, jo flere svar vil du nok få.  :-)
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2011 - 19:41 #6
Vi har projektuge i skolen.
Vores over emne er hjælpen er nær. og mig og min gruppe har valgt at skrive om underemnet fedme/ overvægtsproblemet.

Vi er færdige med selve opgaven, men vi mangler, et produkt, som vi skal lave sammen med opgaven.

Produktet skal være noget vi laver i hånden. fx. et kort.
Mig og min gruppe kan ikke finde på et produkt at lave.

derfor spørger jeg jer om i har nogle gode ideer til hvad vi kan lave??

Det var bare smørgsmålet.
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2011 - 18:06 #7
så kunne du ikke svare "vejmand", når jeg har stillet spørgsmålet ordenligt!