Avatar billede NeddyDK Nybegynder
18. november 2011 - 13:46 Der er 1 kommentar

Apple TV installerings problemer, manual ingen hjælp

jeg har et problem med mit apple tv ved isntallation.

Den står bare og blinker hvor jeg kan se Apple logoet på skærmen og når den er færdig med at blinke mister mit TV signalet fra Apple TV.

jeg har prøvet at tage strømmen fra den uden det hjælper og lader jeg den stå begynder den at blinke igen på Apple TV. og så kører det bare i ring.

håber der er nogen der har en ide.
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2015 - 15:06 #1
Jeg havde samme problem for noget tid siden, prøv og holde  MENU og NED knapperne nede i mindste 6 sek. ellers kontakt apple support