Avatar billede Deeds Juniormester
19. november 2011 - 15:26 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Playstation 3 - Slukker af sig selv

Jeg har en PS3 60GB konsol købt i 2007.

Jeg sad igår i et spil, hvor PS3en pludselig lukker ned af sig selv. Spillet fryser og sekunder efter lyser tænd/sluk ikonet orange, der kommer 2 biplyde og derefter blinker den rød.

Jeg har flere gange prøvet at genstarte (efter at have koblet den helt fra kabler) - jeg kan nå i menuen og starte et spil op, men indenfor får minutter laver den samme nr. med at slukke. Havde håbet på et lille mirakel natten over, men det er det samme idag.

Efter at have læst lidt på diverse sider omkring lignende problemer frygter jeg sku lidt det værste..! Men er der håb for at den vil kunne repareres og i så fald til, hvilken pris? Eller er der mere fornuft i at købe en helt ny?
Avatar billede Six Nybegynder
19. november 2011 - 18:58 #1
Min kammerat sendte sin maskine ind til rep. af samme årsag. Han fik maskinen tilbage med: 350kr teknikergebyr - det er en væskeskade.

Hans maskine har jo selvfølgelig aldrig fået væske af nogen art, og han sendte den derefter ud til en elektro tekniker, som så siden har fortalt ham at fejlen ligger i strømforsyningen og at den skal skiftes.

Jeg ville nok vælge at købe en ny maskine i dit sted - medmindre du har brug for ps2 spil delen, hvis det da er en af de maskiner du har :) Men en reperation kan hurtigt blive rigtig dyr, desværre.
Avatar billede fhansen82 Mester
20. november 2011 - 18:01 #2
Avatar billede Deeds Juniormester
26. november 2011 - 14:03 #3
Jeg har valgt at købe en ny slim model i stedet. En reparation vil alligevel ikke holde evigt og gider sku heller ik rigtig bøvle med det, men hvis i begge smider et svar sender jeg lige 50 point hver vej :)
Avatar billede fhansen82 Mester
26. november 2011 - 15:15 #4
OK.
Avatar billede Six Nybegynder
26. november 2011 - 17:22 #5
og et svar :)