Avatar billede Thomas Knudsen Nybegynder
23. november 2011 - 11:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Powershell script som sletter alt i en brugers calender fra dags dato

Når en bruger stopper har de ofte en masse aftaler i deres kalender som løber gentagne gange og oftest blokerer for andres brug af ressourcer (biler, mødelokaler etc.)

Jeg vil gerne gerne slette en brugers kalenderaftaler/invitationer, men IKKE emails, kontakter etc.
Kan det laves således at det kun er aftaler fra dags dato og frem ville det være perfekt, men ellers blot hele kalenderen.
Avatar billede helt83 Nybegynder
23. november 2011 - 13:39 #1
jeg er lige med på en "lytter" kender godt til den problem stilling ;O)
Avatar billede Thomas Knudsen Nybegynder
18. januar 2012 - 14:52 #2
Det lykkedes mig ikke at finde en løsning på dette :(