Avatar billede EveryMA Mester
25. november 2011 - 11:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Har Steam et telefonnummer?

Hej,
Jeg købte Call Of Duty MW3 i tirsdag (!) og selvom jeg har installeret det har "steam-serverne for travlt til at håndtere min anmodning om at spille det".

Jeg har altså forsøgt hver dag siden tirsdag uden held, søgt på Google og YouTube uden hel.

Siden tirsdags har jeg også skrevet til Steams support, men de har ikke svaret.

Har de ikke et telefonnummer? Det kan ikke passe man køber et spil og det ikke virker.
Avatar billede 1337zy Nybegynder
25. november 2011 - 22:00 #1
+1-425-889-9642
Avatar billede Sensity Nybegynder
26. november 2011 - 04:10 #2
+1-133-713-371
Avatar billede EveryMA Mester
05. december 2011 - 19:51 #3
Umuligt at få fat på dem. Begge numre giver mig ikke kontakt til nogen supporter...
Avatar billede 1337zy Nybegynder
05. december 2011 - 21:28 #4
nej men min var rigtig og det var det du ville have et svar på ... så hvad med at lukke? send en mail til dem og vent ^^,
Avatar billede EveryMA Mester
06. december 2011 - 16:52 #5
?
Jeg ringede til det nummer du gav mig, men jeg kom ikke igennem til Steam. Så derfor er den rigtig og jeg skal lukke?

Jeg har fået svar, men indtil videre har det ikke fungeret.
Jeg har i øvrigt sendt mails til dem og fået 3 svar på 2 uger........Men det er rutine-svar, så det har ikke hjulpet endnu.
Avatar billede 1337zy Nybegynder
06. december 2011 - 17:56 #6
http://bit.ly/vw3R41

... Du ville have nummeret til Steam/Valve og ja mit 'svar' var det du søgte med dette spørgsmål -.-

Fordi du ikke kommer igennem betyder det ikke at det ikke er det rigtige nummer...
Avatar billede EveryMA Mester
12. januar 2012 - 17:29 #7
Smid et svar 1337zy. Jeg har opgivet Steams bøvl. At få 1 email om måneden er ikke lige frem det support jeg havde håbet på.