Avatar billede Henrik3400 Nybegynder
27. november 2011 - 10:09 Der er 4 kommentarer

GTA IV GRAFIK

Hej, jeg fik Grand Theft Auto 4 i sidte uge, men ved ikke om min computer kan køre det. her er mine oplysninger fra min pc.

ASUS All In One Eee top series

Pentium(R) Dual-core CPU E5500 2.8GHz

4GB RAM

ATI Radeon HD5470 grafikkort med 1GB

64-bit operativsystem

Håber i kan hjælpe der ude!:)
Avatar billede KHHP Juniormester
27. november 2011 - 10:18 #1
Den burde være i stand til at køre det, jeg har samme specs lige bortset fra at jeg har en Intel Core i5 2.53GHz og AMD Radeon HD5650 grafikkort.
Din Pentium Dual-Core processor kan godt klare jobbet. Min gamle pc med Pentium Dual-Core 1.73GHz kunne godt trække spillet
Avatar billede haverslev Novice
27. november 2011 - 10:27 #2
Find dit (dine) spil her i drop-down menuen og klik på knappen "can you run it" - giv tilladelse til at køre et lille acticx script og du vil se om dein maskine kan køre det eller ej.
Alt skal have et grønt PASS for at køre spil OK

http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx
Avatar billede Henrik3400 Nybegynder
27. november 2011 - 10:33 #3
har lige prøvet spillet den kan ikke i det bedste grafik men i den dårligste aner i hvofor skal jeg slå noget til under indstillinger?
Avatar billede lokalteknik Nybegynder
27. november 2011 - 12:01 #4
Damn en fed hjemmeside, vidste ikke at der fandtes en hvor man kunne tjekke om man kunne spille de nyste spil.