Avatar billede dartlykke Novice
28. november 2011 - 23:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp Monster

Hej med jer... jeg har en lidt sjov ting jeg ikke rigtig kan finde ud af... en af mine venner mener ikke jeg kan finde en sang.
Ingen af os kan huske hvad tegnefilmen hedder hvor den kommer i, men det er noget med monster et eller andet.
De synger i sangen
"åh åhuåh, hvem er gæst til den vildeste monster fest"

Håber i kan hjælpe mig.

Knus og Kram monster søger.
Avatar billede Ialocin Novice
29. november 2011 - 08:52 #1
Avatar billede dartlykke Novice
01. december 2011 - 14:33 #2
vil du ikke gerne have point for det... ;) du kan da lige smide et svar for det var da bare så rigtigt....
Avatar billede Ialocin Novice
01. december 2011 - 22:56 #3
Hej Hamster88

Godt at høre, at jeg ramte plet.
Hermed mit svar

Med venlig hilsen, Nicolai