Avatar billede fromsej Praktikant
30. november 2011 - 16:31 Der er 30 kommentarer og
1 løsning

Logo til klub

Da mine kreative evner befinder sig på "tændstikmænd" stadiet, ville jeg gerne bede en af jer om at lave et logo til vores nye (endnu ikke indstiftede) faglige klub.
Jeg havde selv forestillet mig noget i ca. samme størrelse som det logo, jeg har på min egen side http://www.fromsej.dk

Af ønsker, har jeg et par stykker, et kabelskab og en gadelampe skal der være, for ligesom at give det lidt relevans til el-forsyning, gerne et par master med ledninger imellem også (5 eller 6 ledninger).
Navnet skal selvfølgelig stå i logoet.
El-klub EnergiFyn

Farverne skal ikke være alt for skrigende, men det har i langt mere styr på, end jeg har.
På forhånd tak.
Avatar billede tobrukDk Novice
30. november 2011 - 17:56 #1
Hvad vil vi få ud af det her? altså jeg vil helst ikke ligge navn til sidste da siden er sådan lidt mærkelig sæt på en måde synes jeg eller er det bare mig ?
Avatar billede fromsej Praktikant
30. november 2011 - 18:19 #2
Hvad tænker du på, med "få ud af"?
Siden er ikke færdig, men jeg tror ikke den bliver ændret meget.
Den er påtænkt til klubbens medlemmer, til info osv.
Avatar billede lokalteknik Nybegynder
30. november 2011 - 19:44 #3
Hvis jeg ikke helt tager fejl så tror jeg tobrujDk mente med hvad vi vil få ud af det om du forventer at dette skulle gøres gratis eller mod betaling.

Der findes mange grafiske virksomheder derude som udvikler logoer nogle bedre end andre: HVis jeg må så vil jeg gerne anbefale. Alexander som er ejer af www.fotology.dk har er dygtig, serviceminded og kan sit kram..

Fortsat god aften.
Avatar billede fromsej Praktikant
30. november 2011 - 19:51 #4
Jeg havde ikke forestillet mig en betalingsløsning, det er ikke engang sikkert at siden nogensinde bliver til mere, det afhænger af om klubben bliver til noget eller ej.
Desuden bliver det mig der kommer til at stå for den, på helt frivillig basis.

Jeg har ingen idé om hvor lang tid det tager at lave det, eller hvor svært det er, jeg kan bare ikke selv, jeg vil hellere bruge min tid på at hjælpe folk af med malware, gratis, derfor håbede jeg at en eller anden ville knalde et fint logo af, men hvis point ikke er nok, så dropper jeg det da bare igen.
Avatar billede tobrukDk Novice
01. december 2011 - 07:07 #5
Som sagt det her er frivillig arbejde om vi gider eller ej . Jeg synes det er meget lidt info vi få til dit logo ! . Du må skrive til mig privat hvis du vil have jeg skal gøre det . Men det bliver nok ikke så vil over flot når det ikke er betaling mellem . Men jeg er i gang med uddannelse som det her www.Rts.dk/wi . Jeg har fået 12 i billede, og forståelse for farve kodning .  Jeg ejer utroligt mange hjemmeside. Synes jeg kan en del inde for programmening og billede farve . ;) så vil du ville have at jeg slal hjælp dig så skrive til mig privat hvis det er og du må altså som sagt komme mednoget mere info omkring det her.
Avatar billede tobrukDk Novice
01. december 2011 - 07:12 #6
Men som sagt du må komme med nogle farve kode ønsker til logo.  Og have en lille idé omkring det. Da det er lidt svært at bare lave et logo . Men hvis det er at jeg vil lave et logo til dig så vil jeg også getne på en eller anden mådmen e have noget ud af f.eks et link eller lign . Men det finder vi vel ud af
Avatar billede tobrukDk Novice
01. december 2011 - 09:38 #7
Men du har altså lavet nogle fejl på din hjemmeside så det der youtube link som du har lavet, det bliver man træt af se på
Avatar billede fromsej Praktikant
01. december 2011 - 16:26 #8
Små skridt tak. :-)
Jeg er ikke en haj til HTML, nærmere en sardin, det Youtubelink kan jeg bare fjerne igen, det er intet problem.

Farvekode, jeg vil mene at der er nogenlunde frit slag, bare det er afdæmpede farver, det er svært for mig at beskrive mine ønsker nærmere, til gengæld er jeg ikke voldsom kritisk, og mener at hvis folk har gjort deres bedste, så kan man ikke tillade sig at kritisere.
Smag er selvfølgelig subjektiv.

Et oplæg fra mig ville være en mast i begge ender, umiddelbart ved siden af hver mast, skal der så stå et kabelskab, mellem masterne skal der være 5 ledninger (6 hvis det ikke bliver for klumpet), mellem ledningerne skal navnet stå, evt. henover dem, kan der så sidde en lampe på masten, er det helt perfekt.
Vores skabe er enten blå eller grønne (eller kørt ned (-; ),

Som før skrevet, jeg har absolut ingen anelse om hvilket tidsforbrug det kræver, men jeg havde ikke forestillet mig, at det skulle være 20-30-40 timer.
Et link er intet problem, det kunne være på samme måde som på min underside med bøger - http://www.fromsej.dk/bog/index.html - Klik på Krimi/Spænding så kan du se hvad jeg mener, tekst til link m.m. kan du selv bestemme.
Tak for interessen. :-)
Avatar billede tobrukDk Novice
01. december 2011 - 17:00 #9
altså hvis du gerne vil have at jeg skal sæt din hjemmeside op så vil jeg også gerne gøre det gratis men så vil jeg gerne have lidt mere for det ud af de 200 som du give ud nu :)

http://www.fromsej.dk/bog/index.html er der nogle fejl som er at
http://localhostr.com/files/lI1JRt7/capture.png

Det ser ikke så godt ud når det er sådan :)
Avatar billede tobrukDk Novice
01. december 2011 - 17:21 #10
http://www.jesperbok.dk/?p=31

så er de upload til min hjemmeside og håber du kan bruge dem til noget godt ! husk lige at giv mig noget for det ! :D
Avatar billede fromsej Praktikant
01. december 2011 - 18:05 #11
Du har misforstået det.
Fra mit første indlæg:

Navnet skal selvfølgelig stå i logoet.
El-klub EnergiFyn
Avatar billede fromsej Praktikant
01. december 2011 - 18:29 #12
Det er noget i denne stil, jeg har forestillet mig:
http://fromsej.dk/klub/billeder/test.jpg
Bare på "lidt" højere niveau.
Avatar billede tobrukDk Novice
01. december 2011 - 18:33 #13
okay skal lave et nyt?
Avatar billede fromsej Praktikant
01. december 2011 - 18:46 #14
Det ser jeg frem til. :-)
Avatar billede tobrukDk Novice
01. december 2011 - 20:21 #15
Prøve kig igen :) og tjek links :)
Avatar billede fromsej Praktikant
01. december 2011 - 20:59 #16
Det er 99% som jeg ønsker det. :-)
Hvis du lige laver et lille mellemrum mellem masterne og skabene, så er den der, på det logo der hedder 2.
Du kan se hvad jeg mener, på mit "fremragende" billede. ;-)
Avatar billede tobrukDk Novice
01. december 2011 - 22:18 #17
okay jeg kigger på det i morgen aften :) kan ikke overskue det lige nu :)
Avatar billede fromsej Praktikant
02. december 2011 - 05:23 #18
Det er bare i orden. :-)
Avatar billede tobrukDk Novice
03. december 2011 - 00:00 #19
http://www.jesperbok.dk/logo/3.png

er det sådan du vil have det?
Avatar billede fromsej Praktikant
03. december 2011 - 06:42 #20
Ja tak, det er perfekt.
Læg et svar, og tak for det. :-)
Avatar billede tobrukDk Novice
03. december 2011 - 14:38 #21
så lidt :D og tak for du kan bruge det til noget godt :D
Avatar billede fromsej Praktikant
03. december 2011 - 21:07 #22
Så er det lagt op.
Jeg har ændret baggrundsfarven.

Er det link, jeg har lagt om dig OK?
Avatar billede fromsej Praktikant
03. december 2011 - 21:07 #23
Avatar billede tobrukDk Novice
04. december 2011 - 01:33 #24
skal jeg gøre sådan at der ikke er der små hvid ting ting :)
Avatar billede tobrukDk Novice
04. december 2011 - 01:44 #25
Avatar billede fromsej Praktikant
04. december 2011 - 08:15 #26
Tak for det, nu er det som jeg gerne vil have det.

Er linket OK?
Avatar billede tobrukDk Novice
04. december 2011 - 13:16 #27
det er fint nok
Avatar billede tobrukDk Novice
04. december 2011 - 13:16 #28
Hvorfor har du lavet det i table?
Avatar billede fromsej Praktikant
04. december 2011 - 13:35 #29
Fordi, det kan jeg finde ud af.
Jeg har ikke tid og lyst til at sætte mig ind i alle finurligheder med hensyn til opbygning af hjemmesider.
Bare det virker, og jeg selv kan holde ud at se på det, så er jeg tilfreds.
Min fritid vil jeg hellere bruge på bekæmpelse af malware, end på noget, jeg alligevel ikke skal bruge til andet end lidt sjov. :-)
09. januar 2012 - 23:27 #30
DEMACIA!
07. marts 2017 - 09:36 #31
Kunne godt tænke mig at vide, hvordan jeg kan lave et tilsvarende logo i forhold til Les Deux: www.2trendy.dk/shop/les-deux-196s1.html